27-letnia aktorka po raz pierwszy ogłosiła tę nowinę swoim 169,7 milionom obserwujących na Instagramie w lutym br. Linia kosmetyków kolorowych, zainspirowana jej najnowszym albumem "Rare" (ang. wyjątkowy , razdko spotykany), ma się ukazać wyłącznie w Sephorze jeszcze tego lata.
Selena Gomez i zespół Rare Beauty rozważają teraz, którzy uczestnicy otwartego przesłuchania wezmą udział w debiutanckiej kampanii i uzyskają wcześniejszy dostęp do produktów tej linii. Fani piosenkarki wybrani do kampanii, która zostanie nakręcona w Los Angeles, zostaną wyłonieni 9 marca. Uczestnicy castingu mieli za zadanie opowiedzieć historię, która czyni ich „rzadko spotykanymi".
„Zasadniczo wszystko, czego chcemy, to usłyszeć historie, które sprawiają, że czujesz się wyjątkowy. Niezależnie od tego, czy jest to coś, co pokonałeś, czy jest to twoja wewnętrzna walka, czy jakaś rzecz, którą kochasz w sobie i masz pewność, kim jesteś - chcemy usłyszeć wszelkiego rodzaju historie” - napisała Amerykanka za pośrednictwem Instagrama.
Selena Gomez, ambasadorka marki Pantene, opisywała Rare jako „styl życia”, a nie „markę”, kiedy przedstawiała projekt po raz pierwszy.
- Myślę, że Rare Beauty może być czymś więcej niż marką kosmetyczną. Chcę, żebyśmy wszyscy przestali się porównywać i zaczęli doceniać naszą wyjątkowość - powiedziała. - Wyjątkowe piękno nie polega na tym, jak widzą Cię inni ludzie. Chodzi o to, jak postrzegasz siebie.