Dotychczas kosmetyczna marka Seleny Gomez – Rare Beauty – była obecna w sieci Sephora w USA, Kanadzie i Meksyku. Tego lata ma się pojawić w Europie i na Bliskim Wschodzie. O tym, że również Polska jest w tych planach Selena Gomez poinformowała w wideo zamieszczonym na Instagramie sieci Sephora Polska.
Fani Seleny Gomez o planach stworzenia marki kosmetycznej dowiedzieli się w lutym 2020 roku. Wtedy ich gwiazda na Instagramie napisała: „Potrzebuję Twojej pomocy w budowaniu marki, ponieważ chcę, aby była prawdziwa – prawdziwe historie, prawdziwi ludzie”.
Rare Beauty w załażeniu miała prowokować do rozmów o pięknie i samoakceptacji oraz do poszukiwania doskonałości w niedoskonałości. Jej twórczyni założyła też Rare Impact Fund, inicjatywę o wartości 100 mln dolarów, której celem jest zwiększenie dostępu do ekspertów i specjalistów zajmujących się zdrowiem psychicznym.
To pozycjonowanie marki bardzo spodobało się konsumentom, zwłaszcza z pokolenia Z i milenialsom, a marka zdobyła wyróżnienie Start-up of the Year podczas rozdania nagród Beauty Inc 2020.
W ofercie Rare Beauty znajdziemy m.in. cienie do powiek, tusz do rzęs, pomadki i korektory, a także podkłady w aż 48 odcieniach. Selena Gomez, 27-letnia piosenkarka, tworzyła kolekcję we współpracy z siecią perfumerii Sephora.
Czytaj też: Selena Gomez tworzy linię kosmetyków dla Sephory