Równocześnie na platformie zakupowej SEINZ.com będą dostępne dla klientów informacje online dotyczące produktów pod markami własnymi sieci dm.
Od 9 marca na platformie pojawią się również praktyczne tematyczne informacje na temat sposobu używania, składu i właściwości poszczególnych grup kosmetyków dla mężczyzn.
Platforma będzie współpracować z zespołem ekspertów z obszarów beauty, stylizacji i lifestyle, którzy będą służyli klientom fachowymi poradami.
Christoph Werner, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za dział marketingu i zamówień, opowiada o nowej koncepcji.
- Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na naszych klientkach, ale w ostatnich latach zauważyliśmy zwiększone zainteresowanie produktami kosmetycznymi dedykowanymi dla mężczyzn. Nowa platforma zakupowa i sam projekt SEINZ. ma pomóc nam w poznaniu oczekiwań naszych męskich klientów. Chcemy sprawić, żeby wynieśli oni jak najlepsze doświadczenia zakupowe z wizyt w naszych sklepach i na platformie zakupowej - tłumaczy.
Od 9 marca, gdy powstanie specjalna męska strefa w sklepach, aby ułatwić klientom orientację w ofercie, dedykowane im produkty będą wyeksponowane na specjalnym regale. Jego wielkość i szerokość prezentowanej oferty będzie dopasowana do konkretnej lokalizacji sklepu.
Pod marką SEINZ. dostępnych jest obecnie 21 produktów z zakresu pielęgnacji i produktów do golenia, które oferowane są w opakowaniach nadających się do recyklingu w 95 proc. W ofercie SEINZ. można również znaleźć szampony, żele pod prysznic, dezodoranty, kremy do cery suchej, normalnej i tłustej oraz specjalistyczne produkty do pielęgnacji brody.
o dm
dm to popularna sieć drogerii w Niemczech. Jej oferta obejmuje zarówno nowoczesne produkty do makijażu, jak i wysokiej jakości linie pielęgnacyjne, a zwłaszcza przyjazne dla skóry kosmetyki naturalne.