StoryEditor
Producenci
24.07.2023 09:36

Segmenty mody i urody Maison Rochas skonsolidowane pod szyldem Interparfums

Maison Rochas ma w portfolio ponad 70 zapachów męskich, damskich i uniseks, jednak póki co nie produkuje kosmetyków kolorowych. / materiały prasowe Maison Rochas
Spółka Interparfums SA ogłosiła, że segmenty mody i urody Maison Rochas zostaną skonsolidowane pod jej zarządem. Wszystkie działania marketingowe, komunikacyjne i licencyjne związane z linią odzieży Rochas fashion ready-to-wear będą obsługiwane przez Interparfums.

Interparfums SA poinformowało o konsolidacji segmentów mody i urody Maison Rochas, które będą działać pod jednym zarządem. W ramach tej zmiany, wszystkie działania marketingowe, komunikacyjne i licencyjne związane z linią odzieży Rochas fashion ready-to-wear będą teraz obsługiwane przez Interparfums. Ta decyzja ma na celu zintegrowanie działań i skoordynowane zarządzanie marką Maison Rochas, co przyczyni się do wzmocnienia pozycji marki na rynku.

W ciągu ostatnich dwóch lat działalność Rochas była zarządzana przez HIM Co SpA, włoską firmę produkcyjną z siedzibą w Bergamo we Włoszech. Mimo zmian w zarządzie firmy, HIM Co będzie nadal produkować odzież Rochas. Kolekcja marki na wiosnę 2024 zostanie zaprojektowana przez kreatywne studio Rochas i zaprezentowana podczas Paryskiego Tygodnia Mody we wrześniu.

Posunięcie to wpisuje się w rosnący trend międzynarodowych firm dążących do tworzenia synergii i rozwoju biznesu poprzez integrację sektorów mody i urody swoich marek. Przejmując całe zarządzanie Rochas, Interparfums zamierza zapewnić spójność i usprawnić działania marki, szczególnie po odejściu dyrektora kreatywnego Charlesa de Vilmorina w marcu.

Rochas ma aktualnie w portfolio blisko 80 zapachów damskich, męskich i uniseks.

Czytaj także: Lacoste odkupuje licencję od Coty i podpisuje nową umowę licencyjną z Inter Parfums

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 06:23