Jak wynika z komunikatu prasowego, Schwarzkopf wierzy, że „piękno to blask, który emanuje, gdy Twój wygląd odzwierciedla to, jak się czujesz w środku, a twoje włosy są lustrem i płótnem, na którym możesz stworzyć swoją historię”.
Aby wcielić tę ideę kampanii w życie, Schwarzkopf poprosił Vergarę o pomoc w rozpowszechnianiu tego przesłania na całym świecie. Premiera kampanii odbędzie się 4 marca, i będzie ona składać się ze współpracy w mediach społecznościowych, występów na czerwonym dywanie i nie tylko.
Jak powiedziała Vergara magazynowi People, kiedy zaczęła szukać pracy, zdała sobie sprawę, że
Sofía Margarita Vergara to kolumbijsko-amerykańska aktorka i osobowość telewizyjna. Najbardziej znana jest z roli Glorii Delgado-Pritchett w serialu ABC Modern Family (2009–2020), za którą była nominowana do czterech Złotych Globów i czterech nagród Primetime Emmy. Dzięki tej roli stała się jedną z najlepiej opłacanych aktorek w Ameryce. W czerwcu 2023 roku Vergara wprowadziła na rynek markę kosmetyków Toty. Nazwa marki wzięła się od jej przezwiska z dzieciństwa.
Czytaj także: Sofia Vergara przedstawia gamę kosmetyków przed i po opalaniu - toty