
Wielu producentów kosmetyków odetchnęło z ulgą, gdy rząd zrezygnował z planów wycofania kosmetyków z aptek. – Apteka jest dla naszych kosmetyków najlepszym miejscem sprzedaży, to tutaj przychodzą pacjenci szukający rozwiązań na problemy skórne – podkreśliła Magdalena Winnicka, dyrektor handlowy firmy Scan Anida, która produkuje m.in. kosmetyki dla osób ze skórą wrażliwą pod marką Medi Soft i specjalistyczne produkty do stóp Acerin. – Mielibyśmy spory problem z szybkim zastąpieniem dystrybucji aptecznej innymi kanałami.
Jednak powoli Scan Anida zamierza zawalczyć także o drogerie. Już teraz w drogeriach Natura dobrze się sprzedaje seria Acerin, a na specjalne półki z produktami zawierającymi naturalne składniki wprowadzone zostały produkty Medi Soft. – W tym roku chcemy szerzej wejść w rynek drogeryjny. Będziemy też pracować nad tym, by nasze marki stały się bardziej znane wśród klientek poszukujących specjalistycznych, niealergizujących preparatów pielęgnacyjnych, a takich jak wiadomo jest coraz więcej – posumowała Magdalena Winnicka.