StoryEditor
Producenci
24.09.2024 10:10

Sabrina Carpenter została nową ambasadorką marki Redken

Sabrina Carpenter to aktorka i piosenkarka. / Redken

Sabrina Carpenter została twarzą marki Redken, stając się pierwszą celebrytką promującą produkty tego giganta branży kosmetycznej. W ramach swojej debiutanckiej kampanii będzie reklamować linię wzmacniających kosmetyków Acidic Bonding Concentrate, a współpraca ta jest największym partnerstwem w historii marki.

Amerykańska piosenkarka Sabrina Carpenter, znana m.in. z utworu “Espresso”, została ogłoszona pierwszą celebrytką promującą markę Redken. Dwudziestopięcioletnia Carpenter będzie reprezentować linię wzmacniających kosmetyków Acidic Bonding Concentrate w swojej debiutanckiej kampanii dla tego należącego do L’Oréal brandu do pielęgnacji włosów. Kampania, którą wyreżyserował Jacob Bixenman, a zdjęcia wykonała Cass Bird, ruszyła 19 września i obejmuje reklamę zewnętrzną (OHH), telewizję oraz media społecznościowe.

Jest to największa współpraca w historii marki Redken, która dodatkowo została głównym sponsorem nadchodzącej trasy koncertowej Carpenter pod tytułem Short & Sweet. Trasa obejmie 29 miast w całych Stanach Zjednoczonych. Jak podkreśliła prezes marki, Severine Breton, “niezłomna postawa, nieograniczone ambicje i magnetyczna energia Sabriny doskonale wpisują się w wartości Redken.” Współpraca ta ma na celu nie tylko promocję produktów, ale także podkreślenie profesjonalnego dziedzictwa marki.

Carpenter w swoich wypowiedziach wielokrotnie zaznaczała, jak ważną rolę odgrywają włosy w jej wizerunku. Wskazała, że jednym z kluczowych produktów, który utrzymuje jej charakterystyczny blond w doskonałej kondycji, jest farba Shades EQ od Redken, opracowana przez stylistę Scotta Kinga i kolorystkę Laurie Heaps. Zarówno King, jak i Heaps dołączyli do zespołu profesjonalistów Redken w ramach tej współpracy.

Czytaj także: Dorota Gardias została ambasadorką Tesori d‘Oriente

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 00:55
Cellabic Tricho. – Nowa marka trychologicznych kosmetyków do holistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów
materiał partnera

Na rynku zadebiutowała nowa marka kosmetyków do włosów, która powstała z pasji do pięknych i zdrowych włosów, stworzona we współpracy z trychologami i ekspertami.

W CELLABIC TRICHO wiemy, jak ważne są włosy, jak dużym problemem jest ich nadmierna utrata i przerzedzenia, osłabienia oraz zniszczenia, dlatego pomagamy kompleksowo wspierać wzrost włosów, minimalizować ich wypadanie, a także wzmacniać i naprawiać strukturę włosów. Bezkompromisowo podchodzimy do naszych produktów wykorzystując wiedzę trychologiczną i składniki o udowodnionym działaniu.

Moc peptydów – sygnał do wzrostu włosów 

Stawiamy na jakość i innowacyjność, proponując kosmetyki oparte na opatentowanym kompleksie zawierającym peptydy sygnałowe i składniki pochodzenia roślinnego, takie jak ekstrakty z koniczyny i wierzbówki kiprzycy. Peptydy wykorzystane w naszych kosmetykach są niezwykle wyspecjalizowane, naśladują cząsteczki naturalnie występujące w organizmie, tzw. Naturalne Czynniki Wzrostu. Działają synergicznie, aby maksymalnie stymulować wzrost włosów, wzmacniać mieszki włosowe i zmniejszać nadmierne wypadanie włosów.

Piękne, gęste włosy zaczynają się od skóry głowy

Zapewniamy holistyczną pielęgnację, zarówno skóry głowy, jak i łodygi włosów, wspieramy włosy na każdym etapie ich życia – od wzmocnienie cebulek po odbudowę uszkodzonych końcówek. Dzięki różnorodnym formułom, takim jak peelingi, szampony, wcierki, toniki, maski i serum, skutecznie odpowiadamy na potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.  

CELLABIC TRICHO – Zaufaj nauce, odkryj piękno swoich włosów 

CELLABIC TRICHO to marka, która rozumie, że problemy z włosami mogą mieć wpływ na codzienne życie, a nawet na poczucie własnej wartości. Dlatego jesteśmy, aby zapewnić skuteczne, potwierdzone naukowo rozwiązania. Oferujemy wsparcie, by pomóc w stawieniu czoła problemom z włosami i uczynić „podróż” do zdrowych, silnych włosów wyjątkową – tak jak wyjątkowy jest każdy z nas.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 12:19