Produkty do pielęgnacji męskiej tradycyjnie ograniczały się do pielęgnacji ciała, kremów do golenia, zapachów i dezodorantów. Jednak w miarę jak mężczyźni stają się bardziej odważni w kwestii piękna, zaowocowało to powstaniem nowego rodzaju kosmetyków kolorowych i specjalistycznych marek skóry przeznaczonych dla mężczyzn - czytamy w raporcie.
Koncern L"Oreal już zapowiedział, że chce skupić się na męskiej urodzie i oczekuje, że mężczyźni będą stanowić znaczną część wzrostu grupy na 35 rynkach południowego regionu Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej - w strefie nazwanej SAPMENA z siedzibą w Singapurze. Rynek ten będzie się opierać na spostrzeżeniach, zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów w całym regionie, a mniej na geografii.
Z kolei japońska grupa kosmetyczna Shiseido poinformowała, że linia męskiego makijażu Uno odnotowała dwucyfrowy wzrost podczas pandemii i obecnie rozszerza docelowy wiek z mężczyzn w wieku około dwudziestu lat do tych w wieku około 40 lat. W lutym tego roku właściciel produktów do higieny osobistej ponownie wydał również serię Shisedio Men's, skupiającą się na trzech konkretnych problemach związanych z pielęgnacją skóry panów.