Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizji Polsat i TVN, przy programach kierowanych do kobiet na głównych i tematycznych antenach, pojawią się billboardy sponsorskie linii Ziaja GdanSkin.
Jednak już teraz trwa kampania reklamowa linii na nośnikach typu citylight. Zostanie ona powtórzona w październiku. Wtedy też w jednej z czołowych stacji radiowych odbędzie się konkurs z marką. Sierpień i październik to również miesiące na które Ziaja zaplanowała kampanię reklamową w wysokonakładowej prasie kobiecej oraz w internecie – w największych portalach horyzontalnych i kobiecych.
Na przełom września i października marka zaplanowała kampanię on-screen i off-screen w sieci multipleksów w całej Polsce. Będzie też prowadziła niestandardowe akcje wizerunkowe związane z miastem Gdańsk oraz ogólnopolskie akcje PR.
Działania na rynku niezależnym obejma zaś akcje promocyjne i materiały POS.
Linia GdanSkin to 13 kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ich szata graficzna nawiązuje do symboli architektury Gdańska. Natomiast substancje aktywne preparatów są inspirowane morzem – kolagen morski, kocanka nadmorska czy szanta zwyczajna.