Popularna firma kosmetyczna Sephora otworzyła we wtorek wieczorem swój nowy flagowy sklep w najbardziej popularnej lokalizacji handlowej w Düsseldorfie. Podczas wieczornej imprezy z udziałem celebrytów, influencerów i dziennikarzy zaprezentowano wnętrza nowej perfumerii. Po wydarzeniu nastąpiła poranna wizyta pracowników i ich rodzin, a także oficjalna ceremonia otwarcia zorganizowana przez jednego z czołowych niemieckich influencerów.
Podczas publicznego otwarcia w środowe popołudnie pojawiły się również liczne niespodzianki. Nowy sklep został otwarty przez wpływową niemiecką piękność, Ana Johnson. Ale to nie wszystko – centrum Dusseldorfu zostało dosłownie przejęte przez Sephora w czerni i bieli.
Przeczytaj również: Sephora rozpoczęła współpracę z Kohl’s otwierając pierwsze punkty typu shop-in-shop.
Powierzchnia salonu przy Schadowstrasse jest spora, 350 mkw. Wkrótce do tej samej lokalizacji czyli Schadow-Arkaden przeniesie się siedziba sieci w Niemczech i będzie mieć swoje biura bezpośrednio nad sklepem. Dyrektor zarządzający Sephora Germany, Björn Übersär, podkreśla, że krok ten powinien być wyraźnym zobowiązaniem do wyraźnej obecności Sephora w mieście. Dlatego sieć chciałaby wykorzystać bliskość siedziby i sklepu do jeszcze intensywniejszej wymiany pomysłów z klientami. Doświadczenie zakupowe ma zostać podniesione na nowy poziom dzięki usługom wielokanałowym, takim jak Click & Collect czy Beauty Coach z osobistymi poradami cyfrowymi. W ten sposób cyfrowy program bonusowy Sephora Unlimited i aplikacja MySephoraStore mogą być jeszcze ściślej powiązane ze stacjonarnym handlem detalicznym i onlinowym.