
Kampania swoim zasięgiem obejmuje sponsoring telewizyjny w stacjach głównych: TVN, Polsat, TVP1/TVP2 oraz w wielu stacjach tematycznych, m.in. TV4, TVN7, TTV, Puls, Fox, Stopklatka. Oprócz reklamy telewizyjnej marka zaplanowała również liczne działania w przestrzeni digital marketingu, takie jak kampanie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), w portalach o tematyce beauty i lifestyle oraz współpracę
z Influencerami.
Marka Natura Siberica, to naturalne do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. To jedyna marka na świecie stosująca olej syberyjski (z nasion Sosny Syberyjskiej Pinus Sibirica), jako bazę dla wszystkich kremów, odżywek i szamponów. Wykorzystuje w recepturach różnorodne zioła, rośliny i jagody z Syberii, z których wiele jest nieznanych w pozostałych rejonach świata. Dystrybutorem produktów w Polsce jest firma Eurus.