Celem kampanii jest wyzwolenie wewnętrznej siły młodych kobiet, zachęcenie ich do bardziej odważnego wyrażania siebie i realizacji swoich celów.
Jednym z kluczowych elementów kampanii jest akcja bandfundingowa do której marka Rimmel zaprosiła ambasadorki: Kasię Wolską – trenerkę fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjanę Acquasantę i Natalię Kusiak, piosenkarkę Martę Gałuszewską, ale także same konsumentki. Ambasadorki wzięły udział w filmie zachęcającym dziewczyny do zrobienia sobie zdjęcia w makijażu ust zrobionym szminką Rimmel Stay Matte. Każde zdjęcie wrzucone Instargram z odpowiednim hasztagiem to złotówka dla fundacji #MamyGłos i realizację warsztatów dla młodych dziewczyn. W ten sposób Coty chce wspierać i pielęgnować ich indywidualność oraz kultywować liderskie postawy. W ramach warsztatów dziewczyny z liceów z całej Polski będą miały okazję wziąć udział z zajęciach z ciałopozytywności.
- W Coty wierzymy, że piękno nie ma jednego wymiaru i to właśnie w różnorodności tkwi jego największa wartość. Nasza branża jest niestety pełna stereotypów i uprzedzeń. Chcemy z nimi walczyć i umożliwić każdej kobiecie swobodne wyrażanie siebie. Myślę że najnowsza kampania Rimmel jest tego dobrym przykładem – podkreśla Aleksandra Kujawska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Coty na region Europy Środkowo-Wschodniej.