Jedną z marek, która postanowiła uwzględnić potrzeby takich klientek jest Fenty Beauty, stworzona przez gwiazdę pop Rihannę. Fenty Beauty to marka kosmetyczna, która zadebiutowała na rynku rok temu i obejmuje szeroką paletę makijażową dla kobiet kolorowych. Pochodząca z Barbadosu piosenkarka, która dobrze znała potrzeby ciemniejszej skóry, zaproponowała aż 40 odcieni podkładu dostosowanego do jej potrzeb. Jej produkty są dystrybuowane przez sieć Sephora.
Decyzja o debiucie marki Rihanny i jej ofercie wywołała natychmiastową reakcję na rynku. W jej ślady poszły nawet takie giganty jak Dior, Lancôme, Nars czy Bobbi Brown. Wszyscy oni zdecydowali się zainwestować w ten rynek proponując produkty, które spełniają oczekiwania klientów o rozmaitym kolorze skóry. Przez wiele lat istniejące na rynku produkty do makijażu nie były odpowiednie dla potrzeb takiej skóry. Ciemnoskóre klientki przez lata szukały kosmetyków, które dobrze się mieszają i pasują do odcienia ich skóry. Dotyczyło to zarówno podkładów, jak i cieni do oczu, szminek, pudrów i rozświetlaczy.
Minusem propozycji kosmetyków dla osób o ciemniejszej karnacji są ceny takich produktów, mniej zróżnicowane niż większość kosmetyków dla pań o jasnym kolorze skóry. Podkład Fenty kosztuje między 30 a 45 dolarów. Dlatego na rynku pojawiają się nowe produkty i marki, które chcą sprawić, że korzystanie z szerokiej gamy produktów beauty dla cery kolorowej będzie bardziej przystępne i ułatwione.