StoryEditor
Producenci
05.10.2023 10:15

Różowy październik z polską marką eeny meeny

Ujędrniający krem do biustu eeny meeny / eeny meeny
Marka eeny meeny od 2020 roku wspiera Federację Stowarzyszeń Amazonki, przekazując na jej rzecz 5 zł ze sprzedaży każdego opakowania kremu ujędrniającego do biustu. Tak będzie i w tym roku. Dodatkowo w mediach społecznościowych odbywać się będą cykle edukacyjne m.in. na temat samobadania piersi, a także spotkanie z Agnieszką Nalewczyńską, lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, która omówi popularne mity, związane z profilaktyką raka piersi.

Polska marka kosmetyków naturalnych – eeny meeny, dedykowana skórze wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii, zawsze była blisko kobiet, w szczególności mam. Swoje początki w świecie kosmetycznym rozpoczynała właśnie od produktów skierowanych do kobiet w ciąży i karmiących piersią. I choć teraz eeny meeny znacznie powiększyło swoje portfolio i grupę odbiorców – wciąż aktywnie bierze udział w akcjach społecznych i nie pozostaje obojętna wobec kobiecych spraw. Dlatego też od 2020 roku marka nieustannie wspiera Federację Stowarzyszeń AMAZONKI, przekazując 5 zł od każdego sprzedanego w dowolnym kanale dystrybucji kremu ujędrniającego do biustu.

Jest to kosmetyk z misją, który dzięki różowej barwie, prócz działania pielęgnacyjnego, ma też przypominać o potrzebie samobadania i badaniach profilaktycznych. Nie bez znaczenia była też data premiery kosmetyku. Ujędrniający krem do biustu pojawił się w sprzedaży w październiku 2020 r. – czyli w miesiącu świadomości raka piersi. Co roku o tej porze marka eeny meeny przygotowuje w swoich Social Mediach [@eenymeenycosmetics] cykl edukacyjnych treści związanych m.in. z tym, jak prawidłowo badać się w warunkach domowych, na co zwrócić szczególną uwagę, a także kiedy wybrać się do lekarza w celu wykonania USG piersi i badań mammograficznych.

W tym roku eeny meeny zaplanowało też spotkanie LIVE na Instagramie z gościem specjalnym: dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską [@drnalewczynska] – lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, a także założycielką Fundacji Jeszcze [@fundacja_jeszcze], której misją jest niesienie wszechstronnej pomocy kobietom w zakresie dostępu do edukacji ginekologicznej. Transmisja odbędzie się 09.10.2023 r. o godzinie 20.00 na profilu marki.

Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. o tym, jak obecnie wygląda sytuacja w Polsce, jeśli chodzi o dostęp do nowoczesnych terapii, a także czy warto wykonywać profilaktyczną mastektomię. Omówione zostaną również popularne mity, związane z profilaktyką raka piersi, które powodują, że kobiety unikają badań bądź uważają, że nie warto ich wykonywać, ponieważ nie znajdują się w grupie ryzyka. Będzie też możliwość zadawania pytań Pani dr n. med. Agnieszce Nalewczyńskiej.

Marka eeny meeny serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniu. Jest to zdecydowanie temat ważny, o którym warto rozmawiać.

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 11:46