StoryEditor
Producenci
21.04.2023 00:00

Rossmann został partnerem „Bliżej Siebie” w trosce o zdrowie pracowników

Rossmann przyłączył się do ogólnokrajowej kampanii społecznej „Bliżej Siebie”, którą organizuje Grupa Artemis, będąc jednym z wiodących partnerów akcji. Inicjatywa skupia się na temacie zdrowia psychicznego w miejscu pracy i stawia na otwarte rozmowy oraz empatię w tym obszarze.

Kampania "Bliżej Siebie" organizowana przez Grupę Artemis, której partnerem jest Rossmann, skupia się na temacie zdrowia psychicznego w miejscu pracy. Ważnym elementem akcji jest poprawa komunikacji, empatii oraz świadomości w zakresie relacji i emocji, a także umiejętności poruszania trudnych tematów z pracownikami. W ramach kampanii podkreśla się, że właśnie te aspekty są kluczowe dla budowania pozytywnej kultury organizacyjnej i zwiększają dobrostan w miejscu pracy. Akcja zwraca również uwagę na język używany w odniesieniu do zaburzeń psychicznych, który może być szkodliwy i utrudniać budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej. W ramach kampanii dostępne są materiały edukacyjne i filmy.

W Rossmannie tworzymy różnorodną społeczność ponad 17 tys. osób. Nasze potrzeby bywają odmienne. Słuchając pracowników, podejmowaliśmy przez lata działania, które dawały im poczucie bezpieczeństwa, stabilności oraz satysfakcji z tworzenia firmy. Dlatego utożsamiamy się z samą kampanią, jej wartościami i podejmowanymi inicjatywami. Liczymy, że udział w niej da nam możliwość wymiany doświadczeń, dobrych praktyk, a dla innych uczestników staniemy się też inspiracją – powiedziała Ilona Perużyńska-Zych, dyrektorka działu personalnego w Rossmannie.

Kampania społeczna „Bliżej Siebie” trwa do 15 lipca i skupia się na zdrowiu psychicznym w środowisku pracy, promując empatię, dialog i świadomość. Na stronie kampanii dostępna jest baza wiedzy z artykułami i filmami edukacyjnymi tworzonymi przez ekspertów i partnerów. Rossmann jest jednym z głównych partnerów akcji, obok m.in. PZU Zdrowie, Sodexo Polska i Axpo Polska. Honorowy patronat nad nią objęły Minister Rodziny i Polityki Społecznej, ZUS, Główny Inspektor Pracy i Centralny Instytut Ochrony Pracy.

Czytaj także: Rossmann sfinansował strefę coworkingową na Politechnice Łódzkiej

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 10:33