StoryEditor
Producenci
30.07.2021 00:00

Rób to co kochasz - wspólna akcja Hebe, Gliss i Fundacji Sukces Pisany Szminką

5 tys. zł to nagroda w plebiscycie „Rób to, co kochasz“, który organizują wspólnie drogerie Hebe, marka produktów do włosów Gliss oraz Fundacja Sukces Pisany Szminką. Ta wyjątkowa inicjatywa realizowana będzie w sklepach Hebe w całej Polsce, a na celu ma wyróżnienie kobiet, które wykazują się przedsiębiorczością, realizują swoje pasje i angażują się w działalność charytatywną.

Fundacja Sukces Pisany Szminką skupia się na promowaniu przedsiębiorczych postaw i kompleksowym wspieraniu kobiet oraz młodzieży. Dziś, wraz z marką Gliss oraz drogeriami Hebe, Fundacja chce wyrazić uznanie dla kobiet, których postawa idzie w parze z wyznawanymi przez nią wartościami.

Akcja „Rób to, co kochasz“ obejmie całą Polskę i będzie składać się z dwóch etapów. Pierwszy z nich rozpocznie się 29 lipca, a zakończy 25 sierpnia i będzie to czas na zgłoszenie swojej kandydatury. Drugi etap potrwa od 26 sierpnia do 21 września kiedy odbędzie się  głosowanie. W październiku zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu.

W akcji „Rób to, co kochasz“ wyłonione zostaną trzy zwyciężczynie w kategoriach: „pomoc innym“, „pasje“ i „biznes“. Każda z nich otrzyma nagrodę finansową  w wysokości 5 tys. zł. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas transmisji LIVE z Małgorzatą Rozenek-Majdan, która jest ambasadorską marki Gliss i akcji „Rób to, co kochasz“.

– Od zawsze kibicuję kobiecej odwadze, kreatywności i przedsiębiorczości. Wokół nas jest tak wiele niesamowitych dziewczyn, cichych bohaterek codzienności, które często nie afiszują się ze swoją dzialalnością. Plebiscyt „Rób to, co kochasz“ pozwoli nam je docenić – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.  

Plebiscyt ruszył 29 lipca. Zgłoszenia będą przyjmowane do 25 sierpnia 2021 roku. Warunkiem zgłoszenia kandydatki do plebiscytu jest zakup produktu marki Gliss w drogerii Hebe i rejestracja paragonu na stronie www.glissrobtocokochasz.pl. Głosowanie otwarte będzie dla wszystkich. Na każdego głosującego czeka rabat na zakup produktów marki Gliss w Hebe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.11.2024 14:44
The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen
The Ordinary

Marka The Ordinary, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży kosmetycznej, przetestowała nowy model cenowy „Choose a Price”. Dzięki niemu klienci mieli możliwość wyboru jednej z trzech cen przy zakupie zestawu kosmetyków, co miało na celu pomoc w radzeniu sobie z presją inflacyjną.

The Ordinary, marka słynąca z transparentności i prostoty składów swoich kosmetyków, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając testowo model „Choose a Price”. Klienci mieli do wyboru zapłacenie pełnej ceny za produkty lub skorzystanie z 23 proc. albo 40 proc. zniżki, w zależności od ich możliwości finansowych. Było to działanie mające na celu zrozumienie i wsparcie klientów w dobie rosnących kosztów życia. Badania Statista pokazują, że 64 proc. dorosłych Amerykanów stara się oszczędzać, ograniczając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby.

Wprowadzenie modelu „Choose a Price” dotyczyło jednego z zestawów kosmetyków oferowanych przez markę w sklepie internetowym. Ta eksperymentalna strategia była odpowiedzią na rosnącą presję inflacyjną, która dotyka konsumentów na całym świecie. The Ordinary pragnęła pokazać, że rozumie codzienne trudności, z jakimi borykają się jej klienci, i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Model ten miał na celu umożliwienie klientom elastycznego podejścia do wydatków, zachęcając do zakupu nawet w trudniejszych czasach ekonomicznych.

Program zakończył się z końcem października, a teraz marka planuje przeanalizować wyniki i zadecydować, czy warto go kontynuować na stałe. W przypadku sukcesu model „Choose a Price” może stać się pionierskim rozwiązaniem w branży kosmetycznej, które podkreśla troskę o klienta i jego sytuację finansową.

Czytaj także: Estée Lauder przejęła Deciem Beauty Group, właściciela The Ordinary

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.11.2024 11:06
Marek Gubała wiceprezesem Silcare
Marek Gubała, wiceprezes Silcarefot. LinkedIn

Marek Gubała, menedżer specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął stanowisko wiceprezesa zarządu w kosmetycznej firmie Silcare.

Marek Gubała poinformował w swoich mediach społecznościowych, że objął stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie kosmetycznej Silcare, do której dołączył we wrześniu br.

Marek Gubała zajmuje się restrukturyzacją przedsiębiorstw, poprawą ich rentowności i płynności finansowej.  Wdraża usprawnienia m.in. w zakresie łańcucha dostaw, portfela produktów, zarządzania zapasami, projektowania celów dystrybucyjnych, kosztów operatorów logistycznych, przeprowadza również audyty. W tym zakresie współpracował z firmami.

Silcare jest polską firmą kosmetyczną. Działa na rynku od 2004 r., specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci, jest producentem żelu UV na skalę europejską. Produluje także kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni i ciała. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 07:29