StoryEditor
Producenci
13.04.2023 00:00

Rituals świętuje Dzień Ziemi promocją na refille

Refille dostępne są w każdej klasycznej kolekcji Rituals i dotyczą produktów takich jak balsamy do ciała, wybrane kremy i sera do twarzy, patyczki zapachowe, perfumy do samochodu oraz płyny do mycia rąk / fot. materiały prasowe
Z okazji zbliżającego się Dnia Ziemi marka Rituals ogłasza Tydzień Ziemi, podczas którego  sprzedawać będzie opakowania uzupełniające do swoich produktów z 20-proc. zniżką. Przypomina też o swojej inicjatywie 1 refill = 1 drzewo.

Marka Rituals ogłosiła, że zbliżający się Dzień Ziemi (przypadający na 22 kwietnia) będzie świętować przez cały tydzień promocją na refille. W dniach 17-23 kwietnia, zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych obowiązywać będzie 20-proc. zniżka na wszystkie opakowania uzupełniające. 

Refille dostępne są w każdej klasycznej kolekcji Rituals i dotyczą produktów takich jak balsamy do ciała, wybrane kremy i sera do twarzy, patyczki zapachowe, perfumy do samochodu oraz płyny do mycia rąk.

– W Rituals chodzi przede wszystkim o dobre samopoczucie – nie tylko ludzi, ale także środowiska. Poprzez nasz projekt staramy się pomagać konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji. Tylko w 2021 roku dzięki naszym lojalnym klientom, którzy zdecydowali się na wybór wkładów eco-chic, zaoszczędziliśmy 434,138kg opakowań produktowych – wyjaśnia Niki Schilling, dyrektor ds. innowacji i zrównoważonego Rozwoju.

Równocześnie marka przypomina o swojej inicjatywie: 1 refill = 1 drzewo, która zakłada posadzenie lub otoczenie opieką jednego drzewa za każde sprzedane opakowanie uzupełniające. Projekt jest częścią strategii Clean, Conscious & Caring, w ramach której Rituals zobowiązuje się do zmniejszenia swojego wpływu na środowisko.

Czytaj też: Rituals ma już osiem sklepów w Warszawie. Najnowszy został otwarty w Wola Park

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 11:15