Rituals w odstresowującej kampanii promuje swoją nową letnią linię pielęgnacyjną Rituals of Karma. Marka zaanektowała cały przystanek tramwajowy znajdujący się przed ratuszem w Wiedniu. W jego szybach zawisły plakaty City Light, ale to nie wszytko. W jednym z nich zainstalowano system zbliżeniowy, który po aktywacji ręką uruchamia dozownik emitujący kojący zapach lotosu i białej herbaty. Tak pachną wszystkie produkty z nowej linii.
Za tę niekonwencjonalną reklamę odpowiada Gewista - austriacka firma reklamy zewnętrznej.
W kład linii Rituals of Karma wchodzą m.in. kremy do twarzy z filtrem SPF, pianki i olejki pod prysznic, mleczko do opalania, mgiełka do włosów, antyperspirant, peeling do ciała, mydło do rąk, szampon i zapach do domu oraz zapach do samochodu, a także płyn zmiękczający do tkanin.
W Polsce produkty Rituals są dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Czytaj także: Rituals Cosmetics coraz bliżej otwarcia 30 sklepu w Polsce