Najnowszy salon marki Rituals powstał w Galerii Katowickiej. To już 13. sklep wywodzącej się z Amsterdamu marki kosmetyków do ciała oraz produktów zapachowych do domu.
– Rituals to rytuał dla duszy i ciała, który rozpoczyna się w momencie odwiedzenia salonu, prezentując przed odbiorcą piękne wnętrze z charakterystycznymi elementami marki. Drewniane wykończenia, japońska wiśnia, czy idealnie dobrana kolorystyka wpływa na poczucie wewnętrznego spokoju, a także zachęca do zapoznania się z produktami – tak opisuje swój najnowszy projekt dla Rituals firma Schwitzke Górski.
Pracownia Schwitzke Górski odpowiada również za wygląd wnętrz sieci drogerii DM, a także Super Pharm.
Rituals Cosmetics to pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. W jej ofercie można znaleźć szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków i różnorodnych herbat.
Przeczytaj również: Rituals zasadzi jedno drzewo za każdy sprzedany w tym roku refill
Cała marka Rituals zbudowana jest wokół potrzeby relaksu i odprężenia. Każdy salon to produkty z poszczególnych kolekcji, w których skład chodzą: mydła, balsamy, pianki, peelingi, mgiełki oraz produkty specjalistyczne. Np. w linii inspirowanej tradycją turecką, czyli Ritual of Hammam, będą to czarne mydło i błoto do ciała. W każdej z kolekcji znajdziemy również świece i patyczki zapachowe, a także produkty uzupełniające w postaci zapachów do samochodu. Po ich wykorzystaniu można dokupić tzw. refil. Takie rozwiązanie jest obecnie wprowadzane do pozostałych produktów w ramach poszczególnych linii.
– Większość produktów w naszych kolekcjach zawiera w swoim składzie ponad 90 proc. składników naturalnych. Cały czas nasze formuły są udoskonalane i ilość naturalnych składników rośnie. Wprowadzamy także do naszej oferty system opakowań uzupełniających tzw. refilli. Dzięki temu udaje nam się redukować ilość produkowanego plastiku i zminimalizować jego wpływ na środowisko – podkreśla Agnieszka Kossakowska, Head of Marketing Rituals na Europę Wschodnią.
Ciekawym rozwiązaniem, które pozwala konsultantkom zaprezentować właściwości kosmetyków Rituals, jest umieszczony w każdym sklepie zlew nazywany „water island”. To pozwala pokazać na skórze, jakie efekty może przynieść zastosowanie kosmetyków we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób.
Marka powstała w 2000 roku w Holandii. Zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Rituals otworzył swój pierwszy sklep na Amsterdam Kalverstraat, który poprzedził otwarcia w takich miastach jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lisbona, Berlin, Stockholm czy Nowy Jork. Obecnie marka posiada 800 sklepów flagowych, ponad 2700 sklepów typu shop-in-shop i 5 miejskich centów SPA dostępnych w 33 krajach.
Rituals Cosmetics rozszerzyły swoją ofertę, pojawiając się w liniach lotniczych, wycieczkowcach, promach, jak również w hotelach. Marka coraz częściej swoje produkty wprowadza również w strefy duty-free, które można zakupić w sklepach na ponad 140. luksusowych wycieczkowcach, 7. różnych liniach lotniczych i kilku kluczowych lotniskach na świecie.