StoryEditor
Producenci
06.11.2023 15:46

Rituals otwiera dwa nowe sklepy – w Warszawie i w Szczecinie

Do końca 2023 r. marka Rituals ma mieć w Polsce sieć 40 sklepów / Rituals
Sklep Rituals w Szczecinie zostanie ulokowany w ekskluzywnym centrum handlowym Kaskada przy alei Niepodległości 36. W listopadzie Rituals otwiera również swoją placówkę w jednym z najbardziej renomowanych centrów handlowych w Warszawie, Domu Mody Klif.

Zgodnie z zapowiedziami marka Rituals otwiera kolejne sklepy firmowe w Polsce. Salon w Szczecinie zostanie usytuowany w prestiżowym centrum handlowym Kaskada przy alei Niepodległości 36. Wewnątrz tej lokalizacji będzie dostępna pełna oferta produktów Rituals, w tym popularne, klasyczne kolekcje, takie jak The Ritual of Sakura, The Ritual of Hammam, The Ritual of Jing i wiele innych.

Dodatkowo, w listopadzie Rituals otwiera swoje drzwi w jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Warszawie, Domu Mody Klif. Będzie to już dziewiąty sklep marki w stolicy, a tak jak w innych lokalizacjach, konsumenci mogą spodziewać się szerokiej gamy produktów, w tym kosmetyków, produktów do pielęgnacji ciała oraz świec i innych elementów tworzących przyjemną atmosferę w domu.

Oba nowe sklepy Rituals zostaną otwarte 8 listopada, a pierwsze 50 klientów będzie miało szansę otrzymać wyjątkowe upominki. Wszyscy, którzy odwiedzą nowy sklep i dokonają zakupów za co najmniej 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe w prezencie. W tym dniu wszystkie pianki pod prysznic w żelu w ofercie marki będą również dostępne w promocyjnej cenie 35 zł.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 3 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów spa, obecne są w ponad 36 krajach.

Pierwszy stacjonarny sklep Rituals w Polsce został otwarty w sierpniu 2021 r. w warszawskim centrum Westfield Arkadia. Obecnie produkty Rituals są u nas dystrybuowane przez perfumerie Sephora i Douglas oraz rosnącą sieć sklepów własnych marki. Do końca roku ma ich być 40.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.03.2025 14:42
Ukraina wyprzedaje rosyjską fabrykę chemii i kosmetyków: ustalono cenę wywoławczą
49000.com.ua

Fundusz Mienia Państwowego Ukrainy ogłosił 7 marca, że komisja przetargowa ustaliła cenę wywoławczą oraz warunki prywatyzacji państwowego pakietu udziałów w Vinnytsiapobutkhim – jednym z największych producentów kosmetyków i chemii gospodarczej w kraju. Zakład został znacjonalizowany w lipcu 2024 roku w ramach szeroko zakrojonych działań państwa wobec aktywów powiązanych z rosyjskimi właścicielami. Cena wywoławcza wynosi 301,4 mln hrywien (około 7,3 mln dolarów). Wkrótce warunki prywatyzacji zostaną przekazane rządowi do zatwierdzenia, po czym zostanie ogłoszona data aukcji.

Podstawowe warunki przetargu obejmują m.in. utrzymanie działalności przedsiębiorstwa, spłatę zaległych zobowiązań płacowych i budżetowych w ciągu sześciu miesięcy oraz uregulowanie długów wobec wierzycieli. Nowy właściciel będzie także zobowiązany do zapewnienia ochrony pracownikom, co oznacza brak zwolnień przez pół roku. Dodatkowo zabronione będzie odsprzedawanie, dzierżawienie lub przekazywanie aktywów osobom objętym sankcjami bądź przedstawicielom Rosji. Środki te mają na celu zagwarantowanie stabilności zakładu oraz jego dalszego funkcjonowania na ukraińskim rynku.

Vinnytsiapobutkhim został znacjonalizowany w wyniku decyzji rządu Ukrainy, który w lutym 2025 roku dodał go do listy obiektów przeznaczonych do wielkoskalowej prywatyzacji. Przed nacjonalizacją zakład produkował proszki i detergenty dla rosyjskiej firmy Nevskaya Kosmetika, kontrolowanej przez oligarchów Wiktora Kononowa i Władimira Plesowskich.

Marki takie jak Ushastyi Nian, Sarma, Mister Chister, Lotos czy Maks były dobrze znane na rynkach wschodnioeuropejskich. W 2022 roku Ukraina przejęła te aktywa i przekazała je Agencji ds. Odzyskiwania i Zarządzania Aktywami (ARMA), a po selekcji nowym operatorem zakładu została firma Kraiteks-Service LLC.

Obiekt w Winnicy dysponuje 12 liniami produkcyjnymi, które są w stanie wytwarzać od 6 do 7 tys. ton detergentów miesięcznie. Kraiteks-Service, działający na rynku ukraińskim od ponad 15 lat, jest jednym z czołowych dystrybutorów chemii gospodarczej, kosmetyków i produktów higienicznych, współpracującym z międzynarodowymi gigantami, takimi jak L’Oréal, Henkel, Unilever, Beiersdorf, GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, BIC, Schwarzkopf, Biokon i Elfa. Prywatyzacja zakładu ma na celu dalszą stabilizację i rozwój sektora chemii gospodarczej na Ukrainie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.03.2025 14:07
Jason Momoa, filmowy Aquaman, debiutuje we współpracy z marką eko-kosmetyków
Jason Momoa nawiązał współpracę z firmą kosmetyczną Humble BrandsJason Roman, Men‘s Health

Amerykański aktor Jason Momoa, znany m.in. z takich filmów jak "Gra o Tron" czy "Aquaman", wziął udział w stworzeniu linii kosmetyków nie zawierających plastiku. Filmowy Aquaman prowadzi walkę o życie w morzach także w prawdziwym życiu – podkreśla magazyn "Men‘s Health".

Aktor nawiązał współpracę z firmą kosmetyczną Humble Brands, aby współtworzyć linię dezodorantów o zapachu cedru i czystka – Rockrose & Cedar. Kosmetyk i jego opakowanie stworzono bez użycia plastiku, wyłącznie ze składników pochodzenia naturalnego.

Jak podkreślił Jeff Shardell, założyciel i dyrektor generalny Humble Brands w wywiadzie dla portalu Cosmetics Business, Jason Momoa był fanem marki jeszcze przed nawiązaniem tej współpracy.

Momoa zadebiutował w branży kosmetycznej wprowadzając nowy dezodorant równolegle z występem w swoim filmie dokumentalno-podróżniczym "On The Roam".

Momoa, kojarzony z odgrywaniem mocnych, wojowniczych postaci (Khal Drogo w "Grze o tron", Duncan Idaho w "Diunie", Aquaman), poza ekranem jest osobą znacznie bardziej wyluzowaną – zauważa "Men‘s Health". W życiu prywatnym Momoa walczy w inny sposób: stara się wyeliminować ze swojego życia plastiki.

Robię, co w mojej mocy, aby wyeliminować jednorazowy plastik ze swojego życia i aby pomóc w tworzeniu rozwiązań, umożliwiających innym robienie tego samego – wyjaśnia Jason Momoa.

To właśnie ta chęć ograniczeniu ilości plastiku, który nieuchronnie trafia na wysypiska śmieci lub prosto do oceanów, skłoniło aktora do współpracy z Humble Brands nad nowym, wolnym od aluminium i plastiku, przyjaznym dla środowiska naturalnego naturalnym dezodorantem.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. marzec 2025 18:59