Dotychczas produkty Rituals były obecne w Polsce m.in. w perfumeriach Sephora i Douglas.
– Dziękujemy naszym kluczowym partnerom, którzy uwierzyli w siłę marki i sprawili, że polscy konsumenci mogli ją poznać – powiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe w Rituals Cosmetics, cytowana przez retailnet.pl.
Dodała też, że firma, mimo pandemii, bardzo dynamicznie rozwijająca się na rynkach międzynarodowych, docierając do coraz szerszego grona konsumentów. Zapewniła, że oprócz otwarć nowych sklepów, stawia na zrównoważony rozwój – zmienia procesy produkcyjne i opakowania. Już teraz ma w swoim asortymencie szeroką ofertę produktów w opakowaniach uzupełaniających, tzw. refilli.
Marka Rituals powstała w 2000 roku w Holandii. Jej asortyment to kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy, pielęgnacja przeciwsłoneczna, akcesoria do domu (świece i patyczki zapachowe), a także zapachy do samochodu oraz kolekcja ubrań Soulwear. Obecna jest w 33 krajach. Ma 850 sklepów własnych z pełnym asortymentem oraz 2650 mniejszych sklepów w formacie shop-in-shop.