StoryEditor
Producenci
26.03.2024 11:35

Rihanna wprowadza Fenty Beauty do Sephora w Chinach

Kadr z filmu promocyjnego zapowiadającego wprowadzenie marki Rihanny, Fenty Beauty, do Chin / fot. Fenty Beauty by Rihanna YouTube
Rihanna – piosenkarka, miliarderka, założycielka marki Fenty Beauty – ogłosiła na chińskiej platformie Weibo, że od 1 kwietnia br. Fenty Beauty będzie można kupić w Chinach kontynentalnych. Marka wchodzi do Sephora China.

Piosenkarka Rihanna, twórczyni i współwłaścicielka marki Fenty Beauty, która jest uznawana za najszybciej rozwijającą się markę kosmetyczną na świecie, ogłosiła na chińskiej platformie społecznościowej, że od 1 kwietnia jej kosmetyki będzie można kupić w Chinach kontynentalnych.

Chiny mają tak bogatą kulturę, która zawsze mnie inspirowała i nie mogę się doczekać, aby podzielić się z wami wszystkimi Fenty Beauty i celebrować wasze wyjątkowe piękno. (...) Dziękuję bardzo za spełnienie mojego marzenia i nie mogę się doczekać, aż wkrótce się spotkamy – powiedziała Rihanna w nagraniu wideo.

W kolejnym nagraniu umieszczony także na platformie YouTube wskazuje, że Fanty Beauty pojawi się w perfumeriach Sephora w Chinach.

Niedawno marka Fenty Beauty pojawiła się także w Indiach. Od 7 marca br. jest dostępna za pośrednictwem sklepu transgranicznego Nykaa. 

Forbes donosi, że marka Fenty Beauty jest wyceniana na 2,8 miliarda dolarów, a jej roczne przychody wynoszą 582 milionów dolarów.

Fenty Beauty powstało w 2017 roku w ramach skupiającego urodowe marki inkubatora LVMH, Kendo. Powstał on po to, by tworzyć produkty do sprzedaży w perfumerii Sephora (też należącej do LVMH). Koncern zainwestował w Fenty Beauty 30 milionów euro w gotówce, obejmując 50,01 proc. udziałów. Rihanna zgodziła się dołożyć swoje 30 milionów euro „w naturze”. Oznacza to, że poświęca marce swój czas, daje wizerunek i nazwisko (Fenty to jej prawdziwe nazwisko), przejmując pozostałe 49,99 proc. udziałów - czytamy w Fashion Biznes, w artykule "Jak Fenty Beauty zrobiło z Rihanny miliarderkę?".

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 19:57