Firma Roraj Trade LLC, reprezentująca Rihannę, złożyła w 2021 r. wniosek o rejestrację znaku towarowego "Fenty Hair". Wniosek obejmuje produkty takie jak: pozamedyczne preparaty do pielęgnacji włosów, pozamedyczne szampony przeciwłupieżowe, preparaty do stylizacji, prostowania, relaksacji, trwałej ondulacji włosów, pozamedyczne balsamy do odbudowy włosów, preparaty do rozjaśniania, farbowania włosów oraz brokat do włosów.
Fenty Hair to kolejne rozszerzenie marki Fenty Beauty, która przyczyniła się do osiągnięcia przez Rihannę statusu miliarderki. Segment kosmetyków do włosów, na który Rihanna teraz stawia, dynamicznie rośnie, z prognozowanym wzrostem wartości rynku o 19,6 miliarda dolarów do 2027 roku. Wzrost ten napędzany jest głównie przez reklamę w mediach społecznościowych i wpływ influencerów.
Działania marketingowe Fenty Beauty skupiają się na intensywnej obecności w mediach społecznościowych, zwiększając wydatki na reklamy na platformach takich jak Facebook, Instagram i TikTok. Rihanna, której majątek szacowany jest na 1,4 miliarda dolarów, stała się 23. najbogatszą kobietą w USA dzięki swoim działalnościom w branży kosmetycznej i odzieżowej, które zaczęła od współpracy z francuskim konglomeratem dóbr luksusowych LVMH w 2017 roku.
Oprócz kosmetyków, Rihanna z sukcesem rozwija również inne marki, takie jak linia bielizny Savage x Fenty czy perfumy. Jej przedsięwzięcia biznesowe, które często kierowane są do różnorodnych grup odbiorców, w tym kobiet kolorowych, umocniły jej pozycję na rynku.
Czytaj także: 3 sekundy lokowania pudru Fenty Beauty na Super Bowl przyniosły Rihannie ponad 8 mln dolarów