Wokalistka jest już zrobiła pierwszy krok w modzie przygotowując dla niemieckiej marki Puma kolekcję Fenty Puma by Rihanna. Fenty to rodowe nazwisko artystki.
O to nazwisko zresztą toczy się bój sądowy, bo 15 stycznia Rihanna złożyła w federalnym sądzie w Los Angeles pozew przeciwko swojemu ojcu, Ronaldzie Fenty, za reklamę biznesu wprowadzającą fanów artystki w błąd, w którym nakazuje mu zaprzestania używania nazwy Fenty w swojej działalności.
Nie wiadomo, czy Rihanna zdoła wypromować swoją luksusową markę poza bielizną i sektorem beauty. Piosenkarze rzadko odnoszą sukcesy w świecie mody, luksusu i piękna z wysokiej półki.
- Debiut jej marki prêt-à-porter, galanterii skórzanej i akcesoriów, w tym luksusowych mógłby zbiegać się z wydaniem dziewiątego albumu wokalistki planowanym na koniec roku. Byłoby to również nowe wyzwanie dla grupy LVMH, która od kilkudziesięciu lat nie wprowadziła na rynek nowej marki – twierdzi fashionnetwork.com.
Na razie wokalistka ma na tym polu same sukcesy. W maju Rihanna wprowadziła na rynek markę bielizny Savage X Fenty, która została zaprojektowana przez TechStyle Fashion Group dla wszystkich kobiet - noszących rozmiary od XS do XXXL.
Wszechstronna artystka coraz odważniej sięga po wyzwania w świecie piękna. Jej marka urodowa Fenty Beauty, którą wylansowała we wrześniu 2017 roku wraz z Kendo, spółką zależną od grupy LVMH, która rozwija takie marki kosmetyczne jak Marc Jacobs Beauty czy Kat Von D. cieszy się powodzeniem.
Podczas ekskluzywnej premiery w Sephorze, zresztą również należącej do LVMH, marka Fenty Beauty zaoferowała 40 odcieni podkładu i 30 odcieni korektora. To ukłon pochodzącej z Barbadosu artystki w kierunku różnorodności, która inspiruje coraz więcej marek kosmetycznych.