StoryEditor
Producenci
18.01.2019 00:00

Rihanna prowadzi rozmowy z grupą LVMH. Czy powstanie jej nowa marka luksusowa? 

Rihanna jest w trakcie rozmów z francuską grupą LVMH w celu wprowadzenia globalnej luksusowej marki pod swoim nazwiskiem u jej boku – podaje fashionnetwork.com.

Wokalistka jest już zrobiła pierwszy krok w modzie przygotowując dla niemieckiej marki Puma kolekcję Fenty Puma by Rihanna. Fenty to rodowe nazwisko artystki.

O to nazwisko zresztą toczy się bój sądowy, bo 15 stycznia Rihanna złożyła w federalnym sądzie w Los Angeles pozew przeciwko swojemu ojcu, Ronaldzie Fenty, za reklamę biznesu wprowadzającą fanów artystki w błąd, w którym nakazuje mu zaprzestania używania nazwy Fenty w swojej działalności. 

Nie wiadomo, czy Rihanna zdoła wypromować swoją luksusową markę poza bielizną i sektorem beauty. Piosenkarze rzadko odnoszą sukcesy w świecie mody, luksusu i piękna z wysokiej półki. 

- Debiut jej marki prêt-à-porter, galanterii skórzanej i akcesoriów, w tym luksusowych mógłby zbiegać się z wydaniem dziewiątego albumu wokalistki planowanym na koniec roku. Byłoby to również nowe wyzwanie dla grupy LVMH, która od kilkudziesięciu lat nie wprowadziła na rynek nowej marki – twierdzi fashionnetwork.com.

Na razie wokalistka ma na tym polu same sukcesy. W maju Rihanna wprowadziła na rynek markę bielizny Savage X Fenty, która została zaprojektowana przez TechStyle Fashion Group dla wszystkich kobiet - noszących rozmiary od XS do XXXL.

Wszechstronna artystka coraz odważniej sięga po wyzwania w świecie piękna. Jej marka urodowa Fenty Beauty, którą wylansowała we wrześniu 2017 roku wraz z Kendo, spółką zależną od grupy LVMH, która rozwija takie marki kosmetyczne jak Marc Jacobs Beauty czy Kat Von D. cieszy się powodzeniem.

Podczas ekskluzywnej premiery w Sephorze, zresztą również należącej do LVMH, marka Fenty Beauty zaoferowała 40 odcieni podkładu i 30 odcieni korektora. To ukłon pochodzącej z Barbadosu artystki w kierunku różnorodności, która inspiruje coraz więcej marek kosmetycznych. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 19:14