StoryEditor
Producenci
25.08.2015 00:00

Rexona najmocniej reklamowaną marką dezodorantów

Producenci dezodorantów i antyperspirantów zwiększyli w tym roku wydatki reklamowe o blisko jedną trzecią. W sumie, według danych Kantar Media opracowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, na reklamy w pierwszej połowie roku pięciu pierwszych graczy wydało w mediach tradycyjnych (bez internetu) 106,7 mln zł, a w tym samym okresie ubiegłego roku 83,4 mln zł.

W tym roku najwięcej na reklamę spośród producentów dezodorantów i antyperspirantów przeznaczył Unilever Polska, właściciel m.in. marek Rexona i Dove. Koncern zwiększył nakłady na promocję swoich marek w tradycyjnych mediach o 68,6 proc. (do 37,6 mln zł). Pokonał pod tym względem koncern Nivea Polska, który w minionym półroczu obniżył nakłady promocyjne do 13,4 mln zł (o 48 proc.), spadając na trzecie miejsce wśród producentów dezodorantów i antyperspirantów. Drugą pozycję wśród największych reklamodawców tej kategorii zajęła firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Wydała ona w mediach 20,4 mln zł (ponad 80 proc. więcej niż rok wcześniej). W czołówce tegorocznych największych reklamodawców w kategorii dezodoranty i antyperspiranty pojawiła się firma Coty Polska z wydatkami wynoszącymi blisko 9 mln zł. Zastąpiła koncern Henkel Polska, który w tym roku znalazł się poza gronem największych reklamodawców w tej kategorii kosmetyków. Z kolei wydatki L’Oréal Polska były w tym roku  niższe od ubiegłorocznych o 9 proc. i wyniosły nieco ponad 8 mln zł. Marką najsilniej reklamowaną w pierwszych sześciu miesiącach w mediach pozainternetowych była Rexona. Unilever wydał na jej wsparcie 26,8 mln zł (wzrost o 143 proc. w skali roku). Z kolei na reklamach Medispirantu media zarobiły 55,9 proc. więcej niż rok temu – 17,7 mln zł. Z grona najsilniej wspieranych reklamowo marek dezodorantów i antyperspirantów wypadł w tym roku Garnier. Na jego miejscu pojawił się Adidas Cosmetics, na którego wsparcie przeznaczono blisko 9 mln zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2024 19:19