Kampania Revlon, która rozpoczęła się na wszystkich platformach medialnych, odbędzie się z udziałem ambasadorek marki takich jak Gal Gadot, Ashley Graham, Adwoa Aboah i Eniola Abioro. Podczas promocji nowej kolekcji podkładów ambasadorki podzielą się osobistymi opowieściami.
Reżyser Mario Sorrenti nakręcił ambasadorki marki w 360-stopniowych filmach i zdjęciach. Cała kampania jest zaprojektowana tak, aby zachęcała kobiety do bycia wiernymi sobie, dumy z naturalnego wyglądu i osiągania swoich celów.
Revlon planuje rozszerzyć zasięg swojej kampanii "I Can. So I Did" poza swoich 1,8 mln obserwujących na Instagramie, współpracując z ambasadorkami i infuencerkami, które opublikowały wzmianki o niej w ciągu ostatnich kilku dni. Obejmuje ona również upominki konsumenckie takie jak nagroda o wartości 4000 dolarów, pakiet podróżny dla dwojga do Nowego Jorku, jednodniowa opieka mentorska z dyrektorami Revlon w Nowym Jorku i udział w sesji zdjęciowej.