Zgłoszona strata netto uległa zmniejszeniu do 63,7 miliona dolarów w porównaniu ze stratą netto w wysokości 122,5 miliona dolarów w okresie roku poprzedniego.
- Cieszymy się z naszej ciągłej dynamiki i silnego wzrostu na wielu naszych kluczowych rynkach. Ciężko pracujemy, aby przeciwdziałać pogorszeniu koniunktury na rynku masowym w USA. Koncentrujemy się na realizacji naszego nowego produktu wprowadzanego na rynek w USA i na całym świecie, a także na naszym programie optymalizacyjnym, który jest na dobrej drodze do znacznego obniżenia kosztów. W dalszym ciągu rośniemy w naszych kluczowych strategicznych obszarach inwestycyjnych, takich jak Chiny i e- commerce - powiedziała Debra Perelman, prezes i dyrektor generalny Revlon.
Sprzedaż netto Revlona odnotowała spadek o 2,6 procent z 258,3 miliona dolarów do 251,5 miliona dolarów w tym roku, podczas gdy Elizabeth Arden wzrosła o 10,7 procent do 117,4 dolarów. Portfolio i zapachy spadły odpowiednio o 19,6 procent i 12,9 procent. Wzrost Elizabeth Arden przypisano wyższej sprzedaży netto produktów do pielęgnacji skóry, w tym Ceramidu i Prevage. Segment zapachowy ucierpiał z powodu niższej sprzedaży netto produktów rynku masowego i zamknięć sklepów detalicznych.