StoryEditor
Producenci
21.06.2017 00:00

Renowacja marki Fructis. Marka odnawia formuły i opakowania odpowiadając na naturalne trendy

Marka Fructis ogłosiła, że przechodzi przemianę, wprowadzając na rynek nowe formuły kosmetyków do włosów bez parabenów, o superowocowych właściwościach i jeszcze większej skuteczności. Renowacji marki towarzyszy szeroka kampania „Superowoce dla superwłosów”.

Owoce, będące symbolem zdrowia i życia, stały się inspiracją dla opracowania nowatorskich formuł szamponów, masek i produktów do pielęgnacji włosów wszystkich linii nowego Fructis. W składzie produktów znalazły się: amla, awokado, masło karite, kokos, jagody acai, granat, grejpfrut, ogórek, a także trzcina cukrowa, ekstrakt z zielonej herbaty, proteiny, witamina B3 i B6 wraz z sokiem z jabłek.

Nowy Fructis to także unowocześnione, bardziej praktyczne opakowania, wykonane w 25 proc. z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, które w 100 proc. nadają się do ponownego użycia, a powstają w zakładzie przestrzegającym zasad zrównoważonego rozwoju.

Wraz z renowacją całej marki Fructis, pojawiły się dwie zupełnie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów: Hydra Fresh oraz Oil Repair 3 Butter. 

Zmiana w portfolio marki Fructis jest komunikowana konsumentom dzięki kampanii telewizyjnej, kampanii out-doorowej oraz działaniom digitalowym i w punktach sprzedaży (promocje w sklepach). Całość wspierają działania PR – media relacje oraz współpraca z wybranymi influencerami, dopasowanymi do grupy docelowej marki.

–   Marka Garnier Fructis jest adresowana do młodszego pokolenia. Bacznie obserwujemy tzw. millenialsów i staramy się odpowiadać na ich potrzeby. Unowocześniamy asortyment, wprowadzamy nowe formuły, pilnie śledzimy trendy. Dużą uwagę przykładamy do sposobu komunikacji – zależy nam na precyzyjnym dotarciu z naszymi komunikatami do grupy docelowej dlatego też w działania angażujemy influencerów – powiedział Paweł Hetnał, product manager Garnier Hair Care.

Za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Zenith, za media on-line – Value Media. Działania marketingowe prowadzi Agencja Warszawa, komunikację PR powierzono agencji Big Picture.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:47
Czy Hailey Bieber sprzeda Rhode za miliard dolarów?
Hailey Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”IG haileybieber

Modelka i influencerka Hailey Bieber prawdopodobnie rozważa sprzedaż swojej marki kosmetyków Rhode, która może być warta ponad 1 mld dolarów – informują media, powołując się na nieoficjalne informacje.

Żona gwiazdy pop, Justina Biebera, zwróciła się już podobno w tej sprawie do bankierów inwestycyjnych z JPMorgan Chase i Moelis, aby znaleźć nabywcę stworzonej przez siebie w 2022 roku marki kosmetycznej. Informacja ta jest nieoficjalna: JPMorgan i Moelis odmówiło komentarza, na prośby o potwierdzenie doniesień nie odpowiedziała marka Rhode

Gdyby doniesienia te potwierdziły się, Hailey dołączyłaby tym samym do listy innych celebrytów, którzy ostatnio próbowali zarobić na popularności swoich przedsięwzięć biznesowych, uruchomionych w ostatnich latach.

Jak przypominają media, w 2021 roku aktorka Jessica Alba przeprowadziła udaną pierwszą ofertę publiczną swojego przedsięwzięcia z kategorii dóbr konsumpcyjnych The Honest Company. Odnosząca ogromne sukcesy sprzedażowe i szacowana na ponad 2 mld dolarów marka kosmetyczna Rare Beauty, za którą stoi piosenkarka i aktorka Selena Gomez, również szuka nabywcy.

Hailey Bieber jest córką aktora Stephena Baldwina, od kilku lat odnosi sukcesy jako influencerka w mediach społecznościowych – na Instagramie zgromadziła blisko 55 mln obserwujących. Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”.

Marka Rhode (nazwa pochodzi od drugiego imienia Hailey), która została nazwana na cześć drugiego imienia Biebera, generuje roczny przychód w wysokości blisko 200 mln dolarów. Marka Rhode (mająca siedzibę w Los Angeles) specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji twarzy oraz produktach do makijażu.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:29
Oriflame uzyskuje poparcie ponad 91 proc. obligatariuszy dla proponowanej transakcji
materiały prasowe Oriflame

Firma Oriflame poinformowała, że od 18 marca 2025 roku uzyskała dodatkowe wsparcie ze strony obligatariuszy, dzięki czemu proponowana transakcja zyskała obecnie poparcie ponad 91 proc. posiadaczy obligacji spółki. To istotny krok naprzód w procesie restrukturyzacyjnym, który pozwala firmie kontynuować działania na podstawie szerokiego konsensusu inwestorów.

Zgodnie z komunikatem, warunkiem dalszej realizacji transakcji jest spełnienie określonych warunków zawieszających oraz uzyskanie zgody od kredytodawców w ramach linii kredytowej odnawialnej (RCF – Revolving Credit Facility). Jeśli te warunki zostaną spełnione, transakcja będzie mogła zostać wdrożona bez konieczności angażowania sądu.

Poparcie ze strony ponad 91 proc. obligatariuszy oznacza, że firma osiągnęła poziom, który umożliwia realizację zmian w sposób dobrowolny i uzgodniony z głównymi interesariuszami. W praktyce pozwala to uniknąć długotrwałego i kosztownego postępowania sądowego, które mogłoby wpłynąć na stabilność operacyjną i reputację firmy.

Oriflame nie podała szczegółów dotyczących treści proponowanej transakcji, jednak wysoki poziom akceptacji ze strony wierzycieli sugeruje, że wypracowane rozwiązania odpowiadają oczekiwaniom większości rynku. Spółka zapowiedziała dalsze informowanie opinii publicznej o postępach w procesie, w miarę spełniania kolejnych etapów formalnych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. kwiecień 2025 04:54