StoryEditor
Producenci
23.01.2018 00:00

Razem jesteśmy nie do pokonania – wspólna kampania L’Oréal i Balmain

Efektem współpracy marki L’Oréal Paris i domu mody Balmain jest kolekcja 10 limitowanych matowych szminek Color Riche. Ich intensywne, matowe odcienie zamknięte zostały w designerskim opakowaniu według projektu Oliviera Rousteinga, dyrektora kreatywnego Balmain.

Kolory pomadek zostały zainspirowane trzema typami kobiet: Rock – silna, gotowa na podbój świata, niebojąca się łamać zasad buntowniczka; Couture – zmysłowa i zwracająca uwagę na detale, miłośniczka klasyki oraz Glamazone – seksowna, uwielbiająca błyszczeć i być w centrum uwagi uwodzicielka.

Cała gama to 10 kolorów zaprojektowanych z myślą o różnych typach kobiet, tak aby każda z pań odnalazła coś dla siebie. Każdy z odcieni sprawdzi się przy innej okazji, a sam w sobie może posłużyć jako inspiracja do stworzenia stylizacji. Pomadki mają swoje unikalne nazwy, odzwierciedlające inspirację do jakiej nawiązują, np.: Freedom, Urban Safari, Domination.

Color Riche to linia, która swoją premierę miała w 1985 roku. W składzie tych szminek zawarte są czyste pigmenty i olejek kameliowy, po to, by kolor był jak najbardziej pełny, a pomimo matowego wykończenia zachowana była nawilżająca funkcja kosmetyku.

Limitowana kolekcja miała premierę we wrześniu 2017 roku podczas paryskiego Fashion Week. Natomiast 26 stycznia br., będzie miała miejsce oficjalna polska przedpremiera kolekcji w drogerii Hebe w warszawskim Wola Parku. W wydarzeniu wezmą udział polskie ambasadorki kolekcji – Karolina Gilon, Paula Jagodzińska i Paulina Krupińska. 27 stycznia pomadki będzie można kupić we wrocławskiej drogerii Hebe w CH Wroclavia, a 28 stycznia w Hebe w krakowskim CH Bonarka. W tych drogeriach w dniu premiery będzie dostępna promocja dla pierwszych 100 klientek – 1+ 1 gratis.

Od 1 lutego 2018 r. kolekcja pomadek Balmain x L’Oreal Paris będzie ogólnodostępna na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:57