StoryEditor
Producenci
23.01.2018 00:00

Razem jesteśmy nie do pokonania – wspólna kampania L’Oréal i Balmain

Efektem współpracy marki L’Oréal Paris i domu mody Balmain jest kolekcja 10 limitowanych matowych szminek Color Riche. Ich intensywne, matowe odcienie zamknięte zostały w designerskim opakowaniu według projektu Oliviera Rousteinga, dyrektora kreatywnego Balmain.

Kolory pomadek zostały zainspirowane trzema typami kobiet: Rock – silna, gotowa na podbój świata, niebojąca się łamać zasad buntowniczka; Couture – zmysłowa i zwracająca uwagę na detale, miłośniczka klasyki oraz Glamazone – seksowna, uwielbiająca błyszczeć i być w centrum uwagi uwodzicielka.

Cała gama to 10 kolorów zaprojektowanych z myślą o różnych typach kobiet, tak aby każda z pań odnalazła coś dla siebie. Każdy z odcieni sprawdzi się przy innej okazji, a sam w sobie może posłużyć jako inspiracja do stworzenia stylizacji. Pomadki mają swoje unikalne nazwy, odzwierciedlające inspirację do jakiej nawiązują, np.: Freedom, Urban Safari, Domination.

Color Riche to linia, która swoją premierę miała w 1985 roku. W składzie tych szminek zawarte są czyste pigmenty i olejek kameliowy, po to, by kolor był jak najbardziej pełny, a pomimo matowego wykończenia zachowana była nawilżająca funkcja kosmetyku.

Limitowana kolekcja miała premierę we wrześniu 2017 roku podczas paryskiego Fashion Week. Natomiast 26 stycznia br., będzie miała miejsce oficjalna polska przedpremiera kolekcji w drogerii Hebe w warszawskim Wola Parku. W wydarzeniu wezmą udział polskie ambasadorki kolekcji – Karolina Gilon, Paula Jagodzińska i Paulina Krupińska. 27 stycznia pomadki będzie można kupić we wrocławskiej drogerii Hebe w CH Wroclavia, a 28 stycznia w Hebe w krakowskim CH Bonarka. W tych drogeriach w dniu premiery będzie dostępna promocja dla pierwszych 100 klientek – 1+ 1 gratis.

Od 1 lutego 2018 r. kolekcja pomadek Balmain x L’Oreal Paris będzie ogólnodostępna na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 06:09