StoryEditor
Producenci
31.08.2022 00:00

Raper Lil Nas X ambasadorem Yves Saint Laurent Beauté

Amerykański raper Lil Nas X został ambasadorem luksusowej marki Yves Saint Laurent Beauté. Weźmie udział w serii reklam i będzie promował gamę perfum dla mężczyzn.

Yves Saint Laurent Beauté (YSL Beauté) wyznaczył amerykańskiego rapera Lil Nas X na swojego nowego ambasadora marki.

Lil Nas X, którego prawdziwe nazwisko brzmi Montero Lamar Hill, wystąpi w serii reklam na platformach cyfrowych YSL Beauté oraz w kampaniach medialnych marki w USA i będzie reprezentował gamę męskich zapachów.

W ramach współpracy kultową marką ma także wydać „nigdy wcześniej niesłyszany utwór”.

– Praca nad tą kampanią z YSL Beauté była świetną zabawą – to taka kultowa marka i cieszę się, że mogę być częścią czegoś tak wyjątkowego i przełomowego w świecie urody – powiedział Lil Nas X.

– Podobnie jak Lil Nas X, kampania jest odważna, kwestionuje status quo i przypomina nam o przekraczaniu granic tożsamości – skomentowała Jennifer Frommer, SVP, Partnerships and Commercial Licensing at Columbia Records.

Lil Nas X będzie także twarzą nowej kampanii YSL Beauté związanej z premierą szminki Rouge Pur Couture: The Bold.

– Lil Nas X ucieleśnia wizję YSL Beauté dotyczącą przyszłości branży kosmetycznej: przekraczania granic, unikatowości, bezkompromisowości, śmiałości – podsumowała Laetitia Raoust, General manager YSL Beauté na Stany Zjednoczone.

Lil Nas X, właściwie Montero Lamar Hill – urodzony 9 kwietnia 1999 w Lithia Springs w Georgii) – amerykański raper, piosenkarz i autor tekstów

Hill przyciągnął uwagę słuchaczy na całym świecie dzięki swojemu singlowi „Old Town Road”, który na początku 2019 r. zrobił furorę na TikToku, a następnie zyskał status diamentowej płyty za sprzedaż na poziomie 10 milionów kopii na terenie Stanów Zjednoczonych. Singiel pozostawał na szczycie prestiżowej listy Billboard Hot 100 przez dziewiętnaście tygodni  W tym samym czasie raper ujawnił swoją orientację seksualną.

Za piosenkę „Old Town Road”, którą wykonuje z popularnym muzykiem country Billy Ray Cyrus'em, Lil Nas X otrzymał dwie nagrody Grammy (teledysk roku, najlepsze wykonanie pop przez duet lub grupę), MTV Video Music Awards (piosenka roku, najlepsza reżyseria) oraz statuetkę American Music Award za ulubiony utwór rap/hip-hop, a także stał się pierwszym otwarcie homoseksualnym czarnoskórym artystą, który zwyciężył podczas ceremonii Country Music Association Awards.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.11.2024 09:46
The Body Shop w Holandii ogłasza bankructwo: Przyszłość pracowników i sklepów niepewna
The Body Shop w Oshawa Centre.Sofia Spanou in Brand Stories

The Body Shop, znana sieć kosmetyczna, ogłosiła upadłość w Holandii. Sąd rejonowy Midden-Nederland wydał decyzję, która została odnotowana w Centralnym Rejestrze Upadłości. Chociaż sklepy pozostają otwarte, los firmy i pracowników wciąż jest niepewny.

We wtorek sąd rejonowy Midden-Nederland ogłosił upadłość The Body Shop w Holandii. Sieć jest zarejestrowana w Weesp, obecnie oficjalnie należącym do Amsterdamu. Administratorem odpowiedzialnym za proces upadłościowy jest Cedric de Breet, który dopiero rozpoczyna analizę sytuacji firmy oraz możliwości ewentualnej restrukturyzacji. Wstępne informacje wskazują na zainteresowanie potencjalnymi inwestorami, jednak konkretne decyzje jeszcze nie zapadły.

Sieć The Body Shop posiada obecnie 27 sklepów w Holandii, zatrudniając około 100 pracowników, w tym osoby na kontraktach tymczasowych. Niestety, od dłuższego czasu nie działa holenderski sklep internetowy firmy, co, jak wyjaśniono, miało być spowodowane „planowanymi aktualizacjami”. Sytuacja ta trwała jednak przez wiele miesięcy, co budziło niepokój zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Sklepy stacjonarne będą funkcjonować nadal, podczas gdy administrator bada możliwość restartu działalności.

A co z pracownikami The Body Shop?

Warto przypomnieć, że problemy finansowe The Body Shop to zjawisko nie tylko holenderskie. Brytyjski oddział firmy, znanej z ekologicznych produktów do pielęgnacji skóry i włosów, również ogłosił upadłość na początku tego roku, a podobne problemy miały miejsce w Belgii. Mimo przejęcia przez niemieckiego inwestora Aureliusa w listopadzie ubiegłego roku, firma napotkała na trudności, szczególnie w okresie świątecznym, który jest kluczowy dla sprzedaży.

Związek zawodowy CVN zareagował z niepokojem na wieść o upadłości The Body Shop, wskazując na rosnącą liczbę bankructw w holenderskich sieciach handlowych po pandemii. Lider związku, Erik Maas, zauważył, że eksperci już wcześniej ostrzegali przed falą upadłości, która teraz staje się rzeczywistością. W ostatnich miesiącach bankructwa ogłosiły m.in. BCC, Big Bazar i Game Mania, a Blokker poprosił o odroczenie płatności, co często jest zapowiedzią upadłości. Maas podkreślił, że priorytetem jest teraz ochrona pracowników, aby uniknąć sytuacji, w której zostają oni pozostawieni bez wsparcia.

Czytaj także nasze ostatnie doniesienia o The Body Shop:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.11.2024 14:42
Reckitt sprzedaje swoje marki. Pojawili się chętni na zakup aktywów
Cillit Bang jest jedną z marek, których zamierza pozbyć się Reckittfot. Shutterstock

Reckitt ogranicza koszty i sprzedaje część marek, by skupić się na tych, które generują najwyższe marże. Pojawiły się pierwsze fundusze zainteresowane zakupem aktywów koncernu.

Jak informowaliśmy, koncern Reckitt  zdecydował o przeglądzie portfolio swoich produktów i sprzedaży niektórych brandów. Znalazły się wśród nich m.in. Air Wick, Cillit Bang, Calgon. Koncern chce skupić się na kategoriach związanych z opieką zdrowotną i higieną. Priorytetowe dla koncernu będą marki rozwijające się i generujące wysokie marże, w tym Muciniex, Strepsils, Gaviscon, Nurofen, Lysol, Dettol, Harpic, Finish, Vanish, Durex i Veet. Celem firmy jest także redukcja kosztów, uproszczenie struktury i zwiększenie wartości dla akcjonariuszy.

Czytaj więcej: Reckitt rezygnuje z części swoich marek i tnie koszty 

Dziś portal esmmagazine.com podał, powołując się na Bloomnerg News, że grupy private equity Advent International i Apollo Global rozważają potencjalny wykup aktywów Reckitt. Wśród zainteresowanych aktywami brytyjskiej firmy mają znajdować się także Clayton Dubilier & Rice i PAI Partners.

Z raportu wynika, że ​​Reckitt współpracuje z Morgan Stanley przy sprzedaży swoich marek, a docelowa wycena opiewa na ponad 6 miliardów funtów (7,2 miliarda euro).

Reckitt odnotował mniejszy niż oczekiwano spadek sprzedaży bazowej w trzecim kwartale, do czego przyczyniła się większa liczba klientów kupujących produkty zdrowotne firmy, w tym leki przeciwbólowe Nurofen i pastylki do ssania Strepsils.

Kwartalna sprzedaż netto w ujęciu porównywalnym spadła o 0,5 proc., wobec spadku o 1,7 proc. jakiego  spodziewali się analitycy w ankiecie przeprowadzonej przez spółkę.

Cena/miks, wskaźnik odzwierciedlający cenę, za jaką Reckitt sprzedawał swoje produkty, wzrosła o 0,9 proc., podczas gdy wolumen spadł o 1,4 proc.

Reckitt zapowiedział, że jest na dobrej drodze do osiągnięcia celów całorocznych.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2024 10:22