W najnowszej edycji "Przewodnika" znajdziecie dane na temat 32 sieci drogeryjnych, 65 dystrybutorów i hurtowni kosmetycznych oraz spis 30 największych sieci aptek, jak również wykaz blisko 750 hurtowni ogólnospożywczych oraz solidną porcję informacji o niemal 370 sieciach handlowych prowadzących placówki w 34 formatach detalicznych, 145 e-sklepach spożywczych i kosmetycznych, 280 spółdzielniach prowadzących placówki handlowe, ponad 30 sieciach stacji paliw, przy których funkcjonują sklepy. Ogółem "Przewodnik" zawiera dane 1440 firm z sektora handlu, działających w 34 formatach detalicznych i hurtowych.
>> Kliknij i zobacz wersję demo "Przewodnika po handlu w Polsce 2020" <<
Wszystko to opatrzone wnikliwymi analizami, komentarzami ekspertów i prognozami przygotowanymi przez naszych dziennikarzy, co jeszcze bardziej podnosi wartość "Przewodnika". Ta część opracowania została podzielona na sześć bloków tematycznych (handel detaliczny, otoczenie prawne, rynek pracy, konsument, e-commerce i nowe technologie). Są to jednocześnie obszary odciskające największe piętno na całym handlu i wpływające na kierunki rozwoju rynku.
By dać możliwie pełny obraz sektora, powołujemy się na dane kilkunastu firm analitycznych. Choć pojawiają się pewne różnice w szacunkach dotyczących sytuacji branży (wynikają z odmiennych metodologii badań), to zdecydowaliśmy się zaprezentować wszystkie dane, do których dotarliśmy. W ten sposób powstało unikalne opracowanie – wieloaspektowa wizja rozwoju handlu w Polsce do 2030 roku.
Przewodnik to lektura obowiązkowa dla wszystkich menadżerów związanych z szeroko rozumianym handlem FMCG i kosmetyczno-chemicznym oraz dla dyrektorów handlowych czy pracowników działów marketingu firm producenckich i dystrybucyjnych.
Życzymy owocnej lektury!
>> Kliknij i uzyskaj dostęp do "Przewodnika po handlu w Polsce 2020" <<