Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 nagrodziła wybitnych liderów oraz zespoły marketingowe w 24 kategoriach branżowych i specjalnych. Tegoroczna edycja zakończyła się ogromnym sukcesem Przemysława Szymańskiego – zarządzającego działem marketingu Natura Sp. z o.o., jednej z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Odebrał on nagrodę Dyrektora Marketingu Roku 2018 w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Przemysław Szymański dołączył do zespołu sieci drogerii Natura we wrześniu 2017 roku. Na zajmowanym stanowisku jest odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe sieci Natura, która posiada obecnie niemal 300 placówek w całej Polsce, a także rozwój drogerii internetowej www.drogerienatura.pl. Na co dzień zarządza 13-osobowym zespołem pracowników.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2018 to plebiscyt organizowany od 8 lat przez portal MediaRun.com. Kapituła złożona z ekspertów branżowych co roku wyłania najlepszych marketerów doceniając efektywność ich działań i udział w rozwoju firm.