StoryEditor
Producenci
12.02.2019 00:00

Projekt Loud, nowa tajemnicza firma koncernu LVMH. Czy stworzono ją dla marki Rihanny?

Grupa LVMH stworzyła firmę o nazwie Projekt Loud z kapitałem w wysokości 60 milionów euro, która według spekulacji francuskich mediów, może być powołana specjalnie dla projektu nowej marki modowej znanej artystki. 

Luksusowy koncern zarejestrował Projekt Loud jako firmę "kokonową" w Paryżu w czerwcu 2017 roku. Jednak 20 grudnia LVMH przelało spółce 60 milionów euro, zgodnie z oficjalnym zgłoszeniem do Sądu Gospodarczego Paryża. Wcześniej firma posiadała tylko 37 000 euro kapitału własnego.

Nie tylko te tropy, zdaniem francuskich dziennikarzy FashionNetwork.com, prowadzą do nowego projektu Rihanny. Jednocześnie LVMH jest w trakcie negocjacji z  piosenkarką, której piąty album studyjny został nazwany właśnie Loud. Nowa firma ma siedzibę przy 24 rue Jean-Goujon, w eleganckiej 8. dzielnicy Paryża. LVMH Fashion Group, która kontroluje dziewięć domów mody, w tym Givenchy, Fendi, Kenzo i Loro Piana i Pucci, również się tam mieści. 

Francuski luksusowy gigant zna już bardzo dobrze piosenkarkę z Barbadosu. W 2017 roku Kendo, inkubator marek kosmetycznych LVMH, wprowadził Fenty Beauty by Rihanna na wyłączność do sieci kosmetycznej grupy Sephora, startując jednocześnie z tą marką kosmetyczną w 1600 sklepach w 17 krajach. Marka Fenty Beauty by Rihanna, która działała na mocy umowy licencyjnej z artystką, od razu osiągnęła światowy sukces.

- Fenty Beauty by Rihanna została stworzona dla wszystkich kobiet, bez względu na ich kolor skóry, osobowość, postawę, kulturę ... Chciałam, aby wszyscy się włączyli. To jest prawdziwy powód, dla którego stworzyłam tę linię - wyjaśniła Rihanna na oficjalnej stronie LVMH.

W styczniu, podczas ogłoszenia rocznych wyników luksusowego międzynarodowego koncernu, Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH, powiedział, że marka Fenty Beauty by Rihanna jest fenomenalnym sukcesem, z obrotami prawie 500 milionów w zeszłym roku.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:28