StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:01

Procter & Gamble ujawnia plany marketingowe związane z Olimpiadą i Paraolimpiadą 2024 w Paryżu

Procter & Gamble ogłosił swoje plany promowania swoich najbardziej wydajnych marek podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 roku. / Procter & Gamble
Procter & Gamble ogłosiło, że planuje promować swoje najlepsze marki podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r. Jako światowy partner olimpijski i paraolimpijski, amerykański gigant FMCG będzie stosował szereg działań marketingowych marki inspirowanych igrzyskami olimpijskimi, kampanii w sklepach, sponsorowanych przez markę partnerstw sportowców oraz zapewnia bezpłatne produkty i usługi w Wiosce Olimpijskiej.

Procter & Gamble, jako globalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, ogłosił swoje plany dotyczące znaczącego udziału w Paryżu 2024. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 30 marek należących do Procter & Gamble, takich jak Pampers, Ariel, Fairy, Gillette, Venus, Always, Head & Shoulders, Oral-B oraz ZzzQuil, uruchomi kampanie inspirowane igrzyskami. Procter & Gamble nie tylko zaprezentuje swoje produkty, ale także zaoferuje usługi dla sportowców i ich rodzin w wiosce olimpijskiej.

Na przykład marka produktów do golenia Venus rozpoczyna kampanię „Power of Smooth”, ukazując codzienną rutynę sportowców przed zawodami, Gillette przedstawia inspirowaną olimpijskim złotem maszynkę do golenia, a kampania Head & Shoulders „I Don’t” ma na celu pokazanie, w jaki sposób marka zapobiega łupieżowi, z akcentem nawiązującym do igrzysk olimpijskich.

image
Pokój dla dzieci w Wiosce Olimpijskiej, sponsorowany przez Pampers.
Procter & Gamble

Jednym z kluczowych elementów strategii P&G jest program "Athletes for Good" (AFG), realizowany we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC) i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC). Program ten ma na celu wsparcie finansowe organizacji charytatywnych, które są ważne dla sportowców. Na rok 2024 przyznano 20 grantów po 24 tysiące dolarów każdemu sportowcowi, który nominował swoją organizację. Wybrani sportowcy to między innymi Eilish McColgan, Carlotta Gilli i Griffin Colapinto, którzy angażują się w różnorodne inicjatywy, od wspierania młodych sportowców po działania na rzecz zdrowia psychicznego.

Czytaj także: Procter & Gamble przekroczyło szacunki kwartalnych zysków i przychodów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 10:23