StoryEditor
Producenci
23.01.2019 00:00

Procter & Gamble personalizuje produkty za pomocą sztucznej inteligencji   

Amerykański gigant kosmetyczny Procter and Gamble pokazał swoje innowacje technologiczne i odkrył sześć produktów opartych na sztucznej inteligencji.

Wszyscy giganci branży beauty i zdrowia pracują nad tym, aby móc zaoferować klientom spersonalizowane produkty, co jest możliwe dzięki nowym technologiom. Francuski L'Oreal jest dobrze przygotowany do tego wyścigu personalizacji dzięki swojemu kalifornijskiemu Inkubatorowi Techniki.

Amerykański gigant Procter & Gamble, założony w 1837 roku, znany jako producent detergentów i produktów higienicznych (w portfolio ma takie marki jak Pampers, Ariel, Gilette, Oral B) również udowadnia, że zależy mu na innowacyjności.

Nowe usługi koncernu, zasilane sztuczną inteligencją (np.rozpoznawaniem wizualnym) odgrywają ważną rolę. Podobnie nowatorski jest Airia, dozownik zapachów we wnętrzach, który przypomina Amazon Echo lub inteligentnych asystentów Google Home, ale emituje zapachy, a nie dźwięki.

P&G przedstawia także urządzenie "Opté Skincare", rodzaj skanera optycznego, który skanuje skórę, wykrywa różnice w odcieniach i niedoskonałościach i proponuje dopasowane do niej serum. To urządzenie, opracowane przez wewnętrzny start-up, P&F Studio, wymagało 10 lat pracy i złożenia około 40 patentów.

Dostępna jest także nowa wersja szczoteczki do zębów Oral B "Genius X". Jego producent obiecuje szczegółową analizę sposobu szczotkowania i dostarcza dokładne zalecenia za pośrednictwem sztucznej inteligencji.

Światowy lider w dziedzinie golenia Gillette został zaskoczony nowymi graczami ze świata cyfrowego, takimi jak Dollar Shave Club. Nic dziwnego, że ta marka  także  planuje zmienić się przy pomocy technologicznych innowacji. Jesienią Gilette nawiązał współpracę z Form Labs, aby opracować usługę zaprojektowania ramiona maszynki do golenia, Razor Maker.

Konsumenci mogą wybierać kształty i kolory uchwytów spośród około czterdziestu modeli, dodać wygrawerowaną wiadomość. Potem ich dzieła zostaną wyprodukowane w siedzibie Gillette w Bostonie w USA, a następnie wysłane. Ten eksperyment przeprowadzany jest na skromną skalę i nie dotyczy centralnego elementu maszynki do golenia, ale marka stara się stworzyć nową więź z klientami.

Procter&Gamble pokazuje również innowacyjne mydło opracowane przez start-up "DS3", który finansuje i inkubuje. To rodzaj suchego peletu, wyprodukowanego bez wody, który oszczędza zasoby naturalne. Projekt, który był promowany wiosną ubiegłego roku na platformie crowdfundingowej Indegogo, zostanie wprowadzony na rynek w tym roku.

Dostępna będzie także aplikacja mobilna "Skin Advisor" marki Olay Anti-Aging Care, wprowadzona w 2016 roku w celu zapewnienia spersonalizowanych rekomendacji dla użytkowników.  Teraz zostanie wzbogacona o nową funkcję:  rodzaj  symulatora, który pozwoli zobaczyć starzenie się skóry na przestrzeni kilku lat.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 09:38