28-letnia Maya Jama zdobyła największą popularność prowadząc program randkowy „Love Island" na antenie stacji telewizyjnej ITV2. Jest znana ze swojej pasji do świata beauty i eksperymentowania z własnym wyglądem.
Marka Rimmel (Coty) wybrała ją na swoją globalną ambasadorkę uzasadniając, że doskonale odzwierciedla ducha marki.
„Mieszkająca w Londynie od czasu przeprowadzki z rodzinnego Bristolu w wieku 16 lat, Maya doskonale uosabia wzmacniające przesłanie hasła i filozofii London look” – czytamy w komunikacie marki.
– Maya Jama idealnie odzwierciedla filozofię Rimmel London wspierającą autoekspresję, wolność wyrażania siebie i bycie kimkolwiek każdy i każda z nas chce być. Emanująca pięknem na zewnątrz i od środka Maya jest nie tylko ikoną stylu dla swojego pokolenia, ale też jej empatia, pasja, siła i etyka pracy czynią z niej inspirujący wzór do naśladowania. Jesteśmy przekonani, że Maya będzie stanowić świetne dopełnienie naszej marki i bardzo cieszymy się wizją naszej współpracy – powiedziała Sarah Al Shohaib, Global Senior Vice President Rimmel.
– Jestem niezmiernie dumna z tego, że idę w ślady tych wszystkich wspaniałych ikon, które reprezentowały do tej pory Rimmel London, takich jak Kate Moss, Cara Delevingne i Adwoa Aboah. To dla mnie spełnienie marzeń. Jestem szalenie podekscytowana i zaszczycona, że mogę współpracować z tak ikoniczną marką – skomentowała sama Maya Jama.
W ramach tej wyjątkowej współpracy Maya będzie twarzą marki na całym świecie.
Już tego lata Maya będzie promowała nowy podkład Rimmel London.