Głównym punktem programu spotkania z okazji premiery limitowanej kolekcji makijażu NYX Professional Makeup stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures było makijażowe show.
Zebrani goście – influencerzy, tik tokerzy, youtuberzy oraz przedstawiciele mediów – na żywo obserwowali przygotowania artystów do scenicznych występów podczas Vouging Show oraz NYX PM Dream House. Pod czujnym okiem wizażystów NYX powstały multikolorowe makijaże czołowych przedstawicieli świata drag queen i sceny ballroomu, m.in. Maryji De Mon, Hieemerasa, Laury Klaus, Kiki Suprise, Sweetie Balenciagi czy Bożny Wydrowskiej.
Ich występ porwał publiczność do tańca w rytm kultowego utworu zespołu Aqua „Barbie Girl”.
Ponadto na gości czekały instaspoty inspirowane limitowaną kolekcją kosmetyków NYX PM. Dzięki nim można było podróżować różowym kabrioletem po filmowym Malibu oraz odwiedzić dom NYX’owych lalek. Nie zabrakło też stref make up, gdzie z pomocą makijażystów można było przetestować nowości z limitowanej kolekcji stworzonej wspólnie z „Barbie The Movie”.
Czytaj też: Nyx Professional Makeup wprowadza na rynek limitowaną kolekcję z okazji premiery filmu Barbie
Przypomnijmy, że film z Margot Robbie i Ryan’em Goslingiem w rolach głównych pojawi się w polskich kinach 21 lipca.
Czytaj też: Feeria współprac licencyjnych Barbie z markami kosmetycznymi nabiera tempa