StoryEditor
Producenci
14.07.2023 16:38

Premiera limitowanej kolekcji NYX odbyła się w świecie Barbie

Marka NYX Professional Makeup zorganizowała polską premierę kolekcji makijażu stworzonej we współpracy z „Barbie The Movie” w dniu 12 lipca 2023 r. / materiały prasowe
Marka NYX Professional Makeup zaprosiła gości do świata makijażu inspirowanego najnowszym filmem „Barbie”. Na jeden wieczór warszawskie Studio Tęcza zamieniło się w Barbieland. Okazją do spotkania była premiera limitowanej kolekcji makijażu stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures.

Głównym punktem programu spotkania z okazji premiery limitowanej kolekcji makijażu NYX Professional Makeup stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures było makijażowe show. 

image

Premiera limitowanej kolekcji NYX stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures

materiały prasowe

Zebrani goście – influencerzy, tik tokerzy, youtuberzy oraz przedstawiciele mediów – na żywo obserwowali przygotowania artystów do scenicznych występów podczas Vouging Show oraz NYX PM Dream House. Pod czujnym okiem wizażystów NYX powstały multikolorowe makijaże czołowych przedstawicieli świata drag queen i sceny ballroomu, m.in. Maryji De Mon, Hieemerasa, Laury Klaus, Kiki Suprise, Sweetie Balenciagi czy Bożny Wydrowskiej.

image

Premiera limitowanej kolekcji NYX stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures

materiały prasowe

Ich występ porwał publiczność do tańca w rytm kultowego utworu zespołu Aqua „Barbie Girl”.

image

Premiera limitowanej kolekcji NYX stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures

materiały prasowe

Ponadto na gości czekały instaspoty inspirowane limitowaną kolekcją kosmetyków NYX PM. Dzięki nim można było podróżować różowym kabrioletem po filmowym Malibu oraz odwiedzić dom NYX’owych lalek. Nie zabrakło też stref make up, gdzie z pomocą makijażystów można było przetestować nowości z limitowanej kolekcji stworzonej wspólnie z „Barbie The Movie”.

image

Premiera limitowanej kolekcji NYX stworzonej we współpracy z Warner Bros. Pictures

materiały prasowe

Czytaj też: Nyx Professional Makeup wprowadza na rynek limitowaną kolekcję z okazji premiery filmu Barbie

 

Przypomnijmy, że film z Margot Robbie i Ryan’em Goslingiem w rolach głównych pojawi się w polskich kinach 21 lipca.

 

Czytaj też: Feeria współprac licencyjnych Barbie z markami kosmetycznymi nabiera tempa

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 01:09