StoryEditor
Producenci
30.11.2022 00:00

Premiera kolekcji Nyx x Avatar: The Way of Water w warszawskim Koneserze

29. listopada w warszawskim Koneserze miała miejsce premiera prasowa najnowszej kolekcji Nyx Cosmetics, powstała we współpracy z uniwersum filmów z serii Avatar. Kosmetyki do makijażu nie tylko zainspirowane zostały wodnym światem filmu Jamesa Camerona, ale także niosą za sobą szczytny cel.

Nyx Cosmetics weszło ze współpracę z twórcami filmu „Avatar: The Way of Water”, który wejdzie do kin 16. grudnia. Kolekcja Nyx x „Avatar: The Way of Water” to gama kosmetyków kolorowych, które — jak twierdzi marka — zainspirują zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów, włącznie z profesjonalistami. Produkty z tej linii obejmują paletę cieni do powiek z 24 kolorami, paletę róży i rozświetlaczy w 6 odcieniach, farbki do twarzy i ciała w oficjalnym kolorze niebieskim "Avatar", pomadki, błyszczyki do ust, rozświetlacze w sztyfcie oraz spray utrwalający.

Oprócz tego, że produkty są wegańskie i wolne od okrucieństwa, marka wykorzystuje kampanię do wspierania The Nature Conservancy, globalnej organizacji non-profit zajmującej się ochroną środowiska. W komunikacie prasowym marka poinformowała, że ​​od 30 listopada 2022 r. do 28 lutego 2023 r. za każdy post w mediach społecznościowych otagowany #NYXCosmeticsForAvatar, #KeepOurOceansAmazing i #AvatarTheWayOfWater, Nyx Professional Makeup przekaże dolara na rzecz The Nature Conservancy i jej ochrony 10 zagrożonych gatunków zwierząt oceanicznych i ich siedlisk.

Goście imprezy #NYXCosmeticsForAvatar w fabryce Koneser mieli okazję zrobić sobie zdjęcie przy magicznym drzewie, poddać się metamorfozie pod czujnym okiem makijażystek, a także bawić się z innymi uczestnikami podczas gier terenowych i wyzwań. Launch uświetniła również wizyta drag queen — Hieemerasa.

Kolekcja Nyx x „Avatar: The Way of Water” zostanie oficjalnie zaprezentowana 1 grudnia.

Czytaj także: NYX Professional Makeup buduje społeczność, która będzie określać przyszłość wirtualnego makijażu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.03.2025 13:54
COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych
W debiutanckiej kolekcji wód perfumowanych COS znajdą się cztery kompozycjeCOS mat.pras.

COS, marka modowa znana ze swojej minimalistycznej elegancji, będąca częścią szwedzkiego H&M, zapowiedziała swoją debiutancką kolekcję perfum oraz świec zapachowych. Mają się one pojawić w sklepach sieci (stacjonarnie oraz online) już w kwietniu.

Zgodnie z zapowiedziami COS, na początek w sprzedaży pojawią się cztery wody perfumowane oraz cztery różne świece zapachowe. 

Kolekcja wód perfumowanych (Eau de Parfum) obejmuje cztery ekskluzywne zapach, stworzone w słynnym Grasse – sercu haute parfumerie. Będą one dostępne w dwóch pojemnościach: 100 ml (cena: 75 funtów) lub wersje travel 15 ml (35 funtów). 

Zapachy będą umieszczone w prostych, klasycznych, minimalistycznych szklanych flakonach (zgodnych z filozofią i estetyką marki). Klienci będą mieli możliwość dokupienia skórzanego etui, zabezpieczającego flakon np. w podróży (podobne rozwiązanie dla swoich “travelków” stosuje od lat marka Atelier Cologne).

Ponadto dostępny będzie tzw. discovery set z miniaturami zapachów (19 funtów), stworzony dla osób, które będą chciały na spokojnie zapoznać się z zapachami przed podjęciem decyzji o zakupie perfum w większej pojemności.

Perfumy, które znajdą się w debiutanckiej kolekcji COS:

  • Auburn – zawierający nuty drzewne i waniliowe
  • Mythe – połączenie świeżych nut imbiru z zielonym kardamonem i wetywerią
  • Fleuriste – zapach kwiatowo-piżmowy
  • Solaire – subtelna kompozycja olibanum, mirry i benzoesu, wzbogacona nutami ambry 

Jeśli chodzi o kolekcję świec, będzie ona obejmować cztery różne kompozycje zapachowe: Figuier Du Jardin, Voyage Épices, Cabane De Bois, Cuir En Fleur.

Tym samym COS będzie kolejną marką modową, która zdecydowała się na wprowadzenie do oferty perfum i świec zapachowych. Czy zdystansuje perfumowy sukces Zary?

Czytaj też: Kolejna marka modowa wkracza do branży perfumiarskiej – tym razem Jacquemus

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
06.03.2025 12:39
Oriflame zaprezentował swoją nową ambasadorkę na 2025 oraz nowy, wiśniowy zapach
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Gallery

Podczas specjalnego wydarzenia Cherry on Top Party, które odbyło się 4 marca w warszawskim Koneserze, marka Oriflame zaprezentowała swój nowy zapach – Love Potion Cherry On Top. W trakcie wydarzenia ogłoszono również nową ambasadorkę Oriflame na rok 2025. Będzie nią Jessica Mercedes Kirschner.

Premiera zapachu Love Potion – Cherry On Top

Nowa kompozycja zapachowa Love Potion Cherry On Top łączy w sobie nuty soczystej wiśni z akordem pudrowej szminki. W sercu zapachu królują czarne wiśnie, róża i balsam peruwiański, a baza składa się z czekoladowej trufli, cedru oraz absolutu prażonych nasion tonkowca wonnego, tworząc zmysłową kompozycję gourmand. 

Inspiracją dla tego zapachu jest romantyczna atmosfera Paryża, a flakon – przypomina Wieżę Eiffla, będącą symbolem elegancji i francuskiego szyku.

Za stworzenie kompozycji odpowiada Louise Turner, perfumiarka, która zapoczątkowała trend na wiśniowe perfumy w 2018 roku, tworząc kultowe Lost Cherry dla Toma Forda. Tym razem Turner w tworzeniu perfum wspomógł mistrz gourmand –  Benoist Lapouza (to on stoi m.in. za kultowym Angels’ Share Killiana).

Perfumy Love Potion Cherry On Top są już dostępne w sprzedaży (m.in. poprzez sklep internetowy Oriflame).

Nowa ambasadorka marki – Jessica Mercedes Kirschner

Podczas wydarzenia marka Oriflame poinformowała, że jej ambasadorką na 2025 rok będzie Jessica Mercedes Kirchner.

– Jessica to wyjątkowa osobowość, której pasja, kreatywność i autentyczność od lat inspirują tysiące kobiet. Jej doświadczenie w budowaniu swojej obecności w mediach społecznościowych, unikalny styl i zaangażowanie w tworzenie wartościowych treści sprawiają, że doskonale wpisuje się w filozofię naszej marki. Cieszymy się, że dołącza do rodziny Oriflame jako ambasadorka na 2025 rok. Wspólnie z Jessicą będziemy inspirować kobiety do wyrażania siebie – mówi Diana Rzepniewska, Senior Marketing & eCommerce Manager Oriflame Polska.

W zeszłym roku Oriflame zaprezentowało nowe hasło: Reach Your Happy Place. To kolejny kamień milowy w historii tej szwedzkiej marki, działającej od 1967 roku i obecnej na 60 rynkach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. marzec 2025 17:36