StoryEditor
Producenci
18.09.2020 00:00

Premiera kampanii nowego zapachu Valentino. W roli głównej Lady Gaga

Marka Valentino ogłosiła premierę kampanii swojego nowego zapachu o nazwie “Voce Viva”, stworzonego przez dyrektora kreatywnego marki Pierpaolo Piccioli wraz z teamem Valentino Beauty. Jego twarzą jest amerykańska piosenkarka Lady Gaga.

Valentino Beauty zaprosił mistrzynie sztuki perfumeryjnej - Honorine Blanc i Amandine Clerc Marie do zaprojektowania kwiatowo-drzewnego zapachu. Zapach Voce Viva jest skomponowany z trzech rodzajów nut, które odzwierciedlają ducha marki Valentino: Color, Cool i Couture. “Voce Viva” ma "wypełniać każdą kobietę energią spełnienia, blasku i pewności siebie".

Color, nuta głowy to pozyskiwana w Kalabrii, na południu Włoch, esencja bergamotki, połączona z esencją słodkiej i soczystej włoskiej mandarynki. Uzupełnia ją świeży ekstrakt korzenia imbiru doskonale i cytrusowe nuty. 

Couture, nuta serca -  białe kwiaty rodem z tradycyjnych perfumeryjnych kompozycji tworzy serce kompozycji, nawiązując do dziedzictwa Haute Couture. Do tego kwiaty pomarańczy i gardenii oraz jaśmin grandiflorum z Indii. 

Cool, nutę bazy stanowi należący przez długi czas do męskiego świata zapachów, mech z drzewnymi i mineralnymi aspektami w bazie. Do tego drzewo sandałowe współgra ze słodkim aromatem wanilii z Madagaskaru. 

Tylko naprawdę odważna i zaangażowana osobowość o silnym i niepowtarzalnym głosie była w stanie rozpowszechnić przesłanie “Voce Viva” na całym świecie. Dlatego oczywistym wyborem ambasadorki zapachu stała się Lady Gaga. Według marki, piosenkarka uosabia cechy Voce Viva - jej uniwersalny głos ma moc jednoczenia kobiet, mężczyzn i żywiołów.

Tak o zapachu i wyborze ambasadorki wypowiada się dyrektor kreatywny Valentino - Pierpaolo Piccioli:

- Ten zapach przyszedł mi do głowy jako wzmacniająca wszystkie zmysły symfonia. Dlatego właśnie naturalną koleją rzeczy była jednoczesna praca nad zapachem i jego flakonem, a także niezwykły udział Lady Gagi w całym przedsięwzięciu. Kampania i sam film to hołd dla równości i dla pokolenia bez granic. Spośród wszystkich zmysłów wybrałem Voce (głos) jako pierwsze skrzypce orkiestry, która odgrywa zapachową symfonię. Głos jest znakiem, najbardziej bezpośrednim środkiem wyrazu. Żaden głos nie jest równy drugiemu, a każdy głos śpiewa własną, niepowtarzalną pieśń. Na Voce Viva składają się różne arie tej samej, unikalnej, rozwijającej się w przestrzeni symfonii, które wzmocniły mój głos, moją siłę.

Do stworzenia kampanii Valentino Beauty ponownie wybrało duet fotografów Inez & Vinoodh oraz reżysera Harmony Korine, kontynuując współpracę zapoczątkowaną przy Born in Roma. Specjalnie dla kampanii Voce Viva, Lady Gaga zaprezentuje nową wersję piosenki ze swojego tegorocznego albumu.

Światowa premiera zapachu jest także związana z uruchomieniem dedykowanego Valentino Beauty konta na Instagramie - https://www.instagram.com/valentino.beauty/.

Zapach “Voce Viva” jest dostępny w Polsce od 17 września.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 12:18