Akcja Citizen Day odbyła się w pierwszych tygodniach czerwca. Pracownicy L’Oréal Polska i L’Oréal Warsaw Plant wykorzystali swoje umiejętności w pracy na rzecz organizacji pozarządowych, placówek wychowawczych oraz dla społeczności miejskich. W sumie wsparli 12 placówek, instytucji i organizacji non-profit, poświęcając na to blisko 2 tys. godzin pracy. Z szacunków firmy wynika, że z pomocy wolontariuszy L’Oréala skorzystało niemal 6 tys. beneficjentów.
– L’Oréal uważa za swój obowiązek zapewnienie pracownikom możliwości i środków do podejmowania inicjatyw wolontariackich i wykonywania konkretnych prac, ponieważ w kontekście bieżących potrzeb społecznych i środowiskowych takie działanie ma znaczenie – powiedziała Alexandra Palt, chief corporate responsibility officer L’Oréal.
Zapoczątkowany w 2010 r. doroczny dzień pracy społecznej umożliwia pracownikom grupy L’Oréal z prawie 65 krajów przeznaczyć ponad milion godzin pracy na rzecz setek organizacji non-profit i ich beneficjentów. W ubiegłym roku prawie 30 tys. pracowników w 63 krajach włączyło się w akcje na rzecz 855 organizacji non-profit, poświęcając 170 tys. godzin prac społecznych.