Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię Yes wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei Yes podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.
Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, Yes bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac będą mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na targach kosmetycznych w Warszawie.
Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji Kalendarza Yes, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem.
Biżuteria Yes została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafi do sprzedaży na początku września.
Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment:
W najbliższym czasie obie marki planują nowe działania w obszarze digital i offline, w tym konkursy i rabaty.
Przypomnijmy, że niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee.