Serwis exspace.pl wyłonił laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubaj, plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej – podaje serwis.
Do finału 62 edycji StandOUT. architekci współpracujący z tym portalem zaprosili 22 polskich wystawców targów Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23. edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
Fakt, że plebiscyt odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. Stoiska finalistów StandOUT. Beautyworld 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania odwiedziło 450 osób.
Najładniejszymi stoiskami Beautyworld 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm: Elfa Pharm Polska (pierwsze miejsce), Mia Calnea (drugie miejsce), Cosmo Group / Neo Nail (trzecie miejsce).
Z kolei wśród firm, które otrzymały wyróżnienia honorowe StandOUT. Beautyworld 2018 przyznane przez Kapitułę Konkursu, pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej exspace.pl, są m.in. Bell, Verona Products Professional oraz Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce