StoryEditor
Producenci
19.11.2021 00:00

Polska marka Salfeme opracowała innowacyjną strategię walki z trądzikiem

Problem trądziku jest bardzo duży, dotyka nie tylko młodzież ale i ogromną liczbę osób dojrzałych. Znajduje się w pierwszej piątce najważniejszych problemów skórnych. Jest trudny do rozwiązania niczym najcięższy egzamin. Wielu z nas poddało się już w tej nierównej walce, próbując różnych specyfików, niestety z marnym skutkiem. Jest jednak światełko lub światło w tunelu.

SALFEME to polska marka naturalnych kosmetyków, która podjęła się opracowania specjalistycznego programu pomocy osobom borykającym się z chorobą, jaką jest trądzik. We własnym laboratorium w zakładzie produkcyjnym pod Krakowem, powstała profesjonalna strategia odbudowy skóry trądzikowej ACNE SOS. Zespół specjalistów opracował i przebadał serię produktów, których zadaniem jest podjęcie skutecznej walki z tym problemem.

Na czym polega strategia Salfeme?
Na zastosowaniu innowacyjnego i nowoczesnego połączenia składników aktywnych przebadanych klinicznie pod kątem ich skuteczności względem zmian trądzikowych. Są nimi przede wszystkim: egipski kwiat lotosu, ekstrakt z borówki, naturalna glinka, niacynamid, aloes, cynk PCA. Oprócz tych wiodących substancji dołożono jeszcze dodatkowe, jak ekstrakt z grejpfruta i łopianu, ektoina, alantoina, prowitamina B5 i kilka innych.

To bogactwo składników, specjalnie przebadanych i  dobranych do zadania, jakie mają spełniać, pozwoliło otrzymać widoczną poprawę kondycji skóry w kierunku zmniejszenia jej niedoskonałości. Udało się  również znacząco zmniejszyć czynniki prowadzące do zmian trądzikowych, wyregulować aktywność gruczołów łojowych zapewnić stymulację ekspresji czynników zapalnych.

Strategia to 4 kroki, na które składają się 4 oryginalne produkty, dedykowane dla delikatnej, wrażliwej i zmienionej chorobowo skóry :

  • KROK 1 - No. 1 Cleansing Face Powder - puder do oczyszczania/mycia twarzy
  • KROK 2 - No. 2 Tonic 100ml - płynny żel tonizujący cerę
  • KROK 3 - No. 3 Quick Cream 50ml - szybko działający krem o przełomowym składzie
  • KROK 4 - No. 4 Face Mask 50ml - enzymatyczna maska do twarzy.

Produkty z linii Salfeme Acne SOS cechuje nie tylko skuteczność działania (co oczywiście jest najważniejsze), ale także wysoka estetyka (nowoczesne i wygodne w użyciu opakowania) oraz duża przyjemność z aplikacji (produkty miłe w kontakcie ze skórą, pięknie pachnące). Pomyślano również o naszych wydatkach w postaci atrakcyjnego zakupu.

Zaglądnij do świata Salfeme i podejmij skuteczną walkę z trądzikiem, zdaj celująco egzamin w tym wyzwaniu!

SALFEME ACNE SOS – 4 KROKI DO ZDROWEJ SKÓRY

www.salfeme.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 19:04