StoryEditor
Producenci
20.03.2023 00:00

Polska firma odebrała nagrodę Cosmopack Awards 2023

W sumie wśród finalistów 5. edycji Cosmoprof & Cosmopack Awards znalazło się 13 kosmetyków, rozwiązań i technologii. Wybrane zostały spośród 690 propozycji wystawców targów Cosmoprof i Cosmopack 2023 / fot. materiały prasowe
Podczas targów Cosmoprof Bologna, nagrodę Cosmopack Awards w kategorii Make-Up Formula odebrała firma Passage Cosmetics Laboratory z Gałkowa Dużego pod Łodzią. Jej specjalnością jest produkcja kontraktowa, a nagrodzony produkt to Glow Vita D Activator Body Cream.

Na targach Cosmoprof Bologna, w piątek 17 marca uroczyście wręczono nagrody Cosmoprof & Cosmopack Awards. „Beauty Oscary” zostały przyznane 13. najlepszych produktów kosmetycznych 2023 roku. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się podczas The One & Only Event, ekskluzywnej gali zorganizowanej, aby uczcić doskonałość, innowacyjność i kreatywność sektora.

Jedna ze statuetek trafiła do firmy Passage Cosmetics Laboratory z Gałkowa Dużego pod Łodzią, za krem do ciała Glow Vita D Activator (nagroda Cosmopack Awards, kategoria Make-Up Formula).

Glow Vita D Activator aktywuje produkcję witaminy D w skórze dzięki specjalnej mieszance fruktooligosacharydów i ekstraktu z buraków. W efekcie skóra jest bardziej nawilżona. Natomiast zawarty w kremie Multimineral Active Chrono Energizer hamuje powstawanie wolnych rodników w komórkach, a hialuronian sodu poprawia elastyczność i gładkość skóry. Ponad 92 proc. składników jest pochodzenia naturalnego. Formuła jest przyjazna dla wegan.

Firma Passage Cosmetics Laboratory istnieje na rynku od 1988 roku. Specjalizuje się w produkcji kontraktowej. Wytwarza pomadki, błyszczyki, fluidy, korektory, pudry, mascary, eyelinery i cienie do powiek, a także kosmetyki do pielęgnacjo ciała oraz pielęgnacji i stylizacji włosów.

– Nagroda Cosmoprof to najbardziej prestiżowa i uznawana w świecie piękna nagroda, która wybiera najlepsze produkty w oparciu o kryteria innowacyjności i zbywalności, wpływu marketingowego i  potencjału budowania marki. Oczekujemy, że jej zdobycie zapewni firmie Passage Cosmetics Laboratorium trwałe miejsce na mapie światowego rynku makijażu jako „wschodząca gwiazda” – napisała firma w komunikacie na swojej stronie.

W sumie wśród finalistów 5. edycji Cosmoprof & Cosmopack Awards znalazło się 13 kosmetyków, rozwiązań i technologii. Wybrane zostały spośród 690 propozycji wystawców targów Cosmoprof i Cosmopack 2023 przez międzynarodową agencję trendów Beautystreams. Wzięła ona pod uwagę innowacyjność, receptury, opakowania, wzornictwo, technologię, materiały i składniki.

Ostatecznie zwycięzców wyłoniło jury złożone z ekspertów branżowych, agencji trendów, liderów opinii, dziennikarzy i międzynarodowych influencerów. Ich głosami statuetki Cosmoprof Awards 2023 zostały przyznane w siedmiu kategoriach:

  • Produkty pielęgnacyjne: Zaawansowana Kapsułka Naprawcza na Noc – Tru Hyal 100 (Korea Południowa)
  • Produkty do makijażu:  Blending Compact Cushion – Elroel (Korea Południowa)
  • Produkty do włosów: Straand Crown Fix Scalp Serum – Straand (Australia)
  • Produkty do paznokci: Quartz Illuminating Nail Concealer – Londontown Inc. (USA)
  • Produkty do pielęgnacji ciała i higieny osobistej: Inner Beauty Stick & Mist - Higiena intymna dla kobiet – Tru Hyal 100 (South Korea)
  • Domowe i profesjonalne urządzenia i narzędzia: Seoulista Cryo Cool Skin Tool – Revive Express Beauty Limited (Wielka Brytania)
  • Green & Organic: Zestaw rytuałów do skóry rozświetlającej i rozświetlającej – Nunaïa Beauty (Irlandia)

Laureatami Cosmopack Awards 2023 zostały natomiast:

  • Formuła do pielęgnacji skóry: Ice Massage Eye Essence Stick – Intercos Group (Włochy)
  • Make-Up Formula: Glow Vita D Activator Body Cream - Passage Cosmetics Laboratory (Polska)
  • Formuła do pielęgnacji włosów: Szampon PPS Planet & People – Pink Frogs Cosmetics Srl Societa' Benefit (Włochy)
  • Opakowanie: Projekt i materiały: Kątowa butelka z kroplomierzem – Hangzhou Ebei Industrial Co. (Chiny)
  • Innowacyjna technologia: surowce, maszyny, rozwiązania: Pyxoh –  Cosmax (Korea Południowa)
  • Zrównoważony rozwój: składniki, formuła, opakowanie, proces produkcyjny: Tusz do rzęs Metallica – Myc Packaging Innovation (Włochy)

Nagrody wręczono w Palazzo Re Enzo, historycznej rezydencji w centrum średniowiecznej Bolonii. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 1 tys. czołowych graczy z branży kosmetycznej na świecie: detaliści, właściciele marek, kupcy, a także dziennikarze i twórcy internetowych treści. Goście wzięli również udział w rockowo-symfonicznym show Queen at the Opera, które w ostatnich miesiącach gościło na deskach najbardziej prestiżowych teatrów we Włoszech.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 15:31
Nowy pop-up Chanel w Londynie: zapachowa podróż na Chance Street
Chanel

Dom mody Chanel otwiera nową, immersyjną przestrzeń pop-up w Londynie, aby uczcić premierę Chance Eau Splendide – najnowszego zapachu z kolekcji Chance. Wydarzenie odbędzie się od 25 kwietnia do 5 maja w The Dream Factory przy Chance Street w Shoreditch. Wstęp jest bezpłatny, a celem inicjatywy jest zaprezentowanie nowej kompozycji zapachowej w interaktywny i zmysłowy sposób.

Na zewnątrz budynku uwagę przyciąga mural inspirowany pop-artem, utrzymany w fioletowej tonacji charakterystycznej dla Eau Splendide. Autorska grafika ma oddawać dynamiczną energię całej kolekcji Chance, a jednocześnie nawiązywać do artystycznego ducha dzielnicy Shoreditch. Wnętrze pop-upu oferuje odwiedzającym możliwość zapoznania się z pełną linią zapachową – Chance, Eau Tendre, Eau Fraîche, Eau Vive oraz nowym Eau Splendide – przy specjalnie przygotowanym barze zapachowym.

Oprócz ekspozycji zapachów, goście mogą skorzystać z interaktywnych atrakcji, takich jak gry oraz instalacje dotykowe, mające na celu przeniesienie ich w świat Chance. Jednym z głównych punktów programu jest Hall of Mirrors – instalacja inspirowana nową kampanią promującą Eau Splendide, wyreżyserowaną przez Jeana-Pierre’a Jeuneta. W filmie belgijska piosenkarka Angèle – nowa twarz zapachu – przemierza labirynt przypominający wesołe miasteczko, co zostało odzwierciedlone w aranżacji londyńskiej przestrzeni.

Chanel oferuje również płatną usługę kosmetyczną – Chance Beauty Service – w cenie 60 funtów za 75 minut. Usługa obejmuje indywidualną konsultację makijażową inspirowaną pięcioma stylizacjami, z których każda odzwierciedla charakter jednego z zapachów kolekcji. Kulminacyjnym momentem wydarzenia będzie Chance Street Soirée, które odbędzie się 1 maja. W programie wieczoru przewidziano muzykę na żywo, koktajle, przekąski oraz torby z upominkami. Bilet wstępu kosztuje 60 funtów i można go wymienić na zakupy podczas wydarzenia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 14:37
Beiersdorf notuje wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku
Laboratorium w Beiersdof Manufacturing PoznańLinkedin Beiersdorf

Niemiecka firma Beiersdorf, producent marek takich jak Nivea, Eucerin czy La Prairie, opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2025. Sprzedaż całkowita grupy wzrosła o 3,6 proc. w ujęciu organicznym, osiągając poziom 2,7 miliarda euro. Segment konsumencki, obejmujący główne marki pielęgnacyjne spółki, wygenerował przychody na poziomie 2,3 miliarda euro, co oznacza wzrost o 2,3 proc. względem analogicznego okresu roku poprzedniego.

W segmencie konsumenckim szczególnie wyróżniła się dywizja Derma. Marki Eucerin i Aquaphor odnotowały imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 11,4 proc. Dla porównania, marka Nivea zwiększyła swoje wyniki o 2,5 proc. Nieco słabsze rezultaty osiągnęła marka premium La Prairie, której sprzedaż spadła o 17,5 proc. Spółka tłumaczy to trudnym otoczeniem rynkowym w Chinach oraz utrzymującą się słabą koniunkturą w handlu podróżnym.

Prezes Beiersdorf, Vincent Warnery, podkreślił, że wyniki za pierwszy kwartał są zgodne z oczekiwaniami zarządu. Firma kontynuuje strategię ekspansji na nowe rynki oraz stawia na innowacje produktowe. Warnery zaznaczył także, że pomimo wyzwań w Chinach, podjęte tam działania porządkowe mają na celu zbudowanie podstaw pod przyszły rozwój firmy w tym regionie.

Poza segmentem konsumenckim pozytywnie zaprezentowała się także marka Tesa, znana z produktów klejących i przemysłowych. Skorzystała ona z silnego popytu w branży elektronicznej oraz korzystnego efektu bazy porównawczej z pierwszego kwartału 2024 roku. Firma utrzymała swoją prognozę na cały 2025 rok, zakładając dalszy, zrównoważony wzrost.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. kwiecień 2025 04:58