
W ramach pokazu w powietrze w wzbije się 70 dronów, które utworzą kilkuminutowe podniebne widowisko. Pokaz dronów najlepiej będzie obserwować z warszawskich bulwarów wiślanych na wysokości Mostu Poniatowskiego.
– W związku z jej premierą nowej szczoteczki iO w Polsce przygotowaliśmy niezwykłe widowisko – pierwszy w Warszawie pokaz dronów. Już teraz zapraszam w imieniu marki Oral-B wszystkich mieszkańców Warszawy do obserwowania tego wydarzania na żywo z bulwarów wiślanych. Tych, którzy nie mogą pojawić się w stolicy zapraszam na transmisję premiery szczoteczki iOTM na YouTubie marki Oral-B Polska już o godzinie 19:30, będzie można zobaczyć m.in. rozmowę z naszą ambasadorką – Anną Lewandowską, niezwykle magnetyczny występ grupy Multivisual, a także wspomniany już pokaz – powiedziała Barbara Penconek, Brand Director Oral Care, P&G Central Europe.
W przestrzeni miejskiej Warszawy można zauważyć także inne znaki obecności marki Oral-B. Kilka dni temu na warszawskiej Tamce pojawił się tematyczny mural, a w podziemiach centrum plakaty informujące o technologii magnetycznej. Wieczorem 26. września wieżowiec Warsaw Spire ogłosi premierę iO w Polsce.