StoryEditor
Producenci
27.08.2013 00:00

Plast-Box: 93 proc. wzrost zysku netto w I półroczu 2013

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w pierwszym półroczu br. zwiększył skonsolidowane przychody ze sprzedaży do 75,49 mln zł, czyli o 26 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. EBITDA wypracowana po 6 miesiącach br. osiągnęła wartość 9,45 mln zł, co stanowiło wzrost o 38 proc. rok do roku.

Jednocześnie blisko dwukrotnie wzrósł zysk netto – z 2,05 mln zł w pierwszym półroczu 2012 r. do 3,97 mln zł w takim samym okresie obecnego roku. Wzrost skali działalności i znaczące podniesienie rentowności przez Plast-Box były w dużym stopniu efektem dalszego zwiększania przez grupę eksportu. Po 6 miesiącach br. jego udział w przychodach stanowił już 70 proc. Wyniki I półrocza oznaczają realizację przez grupę prognozy przychodów i EBITDA na 2013 rok w ponad 50 proc., a zysku netto w ponad 60 proc.
W skonsolidowanych przychodach Plast-Boxu największy udział mają firmy z branży spożywczej. W pojemnikach z Plast-Boxu sprzedają serki, ciastka, sosy, kiszonki, mieszanki warzywne, lody, ryby, tłuszcze, gotową żywność oraz inne produkty i półprodukty. Znacząca część produktów Plast-Boxu trafia też do firm z branży chemicznej i budowlanej – producentów farb, lakierów, klejów, środków czystości, olejów i smarów, nawozów sztucznych i środków ochrony roślin, detergentów, mas bitumicznych i asfaltowych, gładzi, tynków, zapraw gipsowych i szpachlowych itp.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.11.2024 08:58
XO Khloé – pierwszy zapach Khloé Kardashian debiutuje na rynku
XO Khloé, Debiutancki zapach Khloé Kardashian. Kadr z kampaniifot. Luxe Brands Inc

Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Zapach zadebiutował już w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.

Khloé Kardashian, amerykańska celebrytka, modelka, osobowość telewizyjna, wypuściła na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé stworzony wspólnie z Luxe Brands. Prace nad premierą trwały od roku.

Czytaj więcej: Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową

Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją.  XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki – czytamy w komunikacie prasowym.

– Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana, w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!

Za kompozycję zapachową XO Khloé odpowiada dwóch nagradzanych światowej klasy perfumiarzy – mistrz perfum Alberto Morillas i starszy perfumiarz Clément Gavarry z Firmenich.

XO Khloé to kwiatowy zapach, w którym znajdziemy nuty płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna. łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową.

– Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.

Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium.

Zapach XO Khloé zostanie wprowadzony na kluczowych rynkach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.11.2024 13:04
Piotr Kuc objął stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Arkana Cosmetics.
Piotr Kuc, od listopada 2024 dyrektor zarządzający Arkana Cosmeticsfot. LinkedIn

– Bardzo się cieszę, że dołączył do nas Piotr Kuc, manager odnoszący sukcesu na rynku polskim i w skali globalnej wnoszący doświadczenie w obszarach: strategii, budowania zespołów, optymalizacji procesów, znajomość rynku kosmetycznego, etc Jestem pewien, że nasza współpraca pozwoli zrealizować ambicje Arkana Cosmetics osiągnięcia liczącego się gracza na rynkach międzynarodowych i w Polsce – napisał Wojciech Pyzik, właściciel Arkana Cosmetics.

Piotr Kuc został wybrany na stanowisko dyrektora zarządzającego w procesie rekrutacyjnym. Właściciel firmy rozpoczął poszukiwania menedżera kilka miesięcy temu. W ogłoszeniu publikowanym wówczas na portalu LinkedIn Wojciech Pyzik informował, że po 12 latach działalności i ciągłego rozwoju firma doszła do etapu „profesjonalizacji firmy” tzn. wdrażania ambitnej strategii  na najbliższe 4-5 lat, ułożenia procesów i ich prawidłowego zarządzania oraz zredefiniowania ról. Chciał aby w ciągu najbliższych 1,5-2 lat firma była samodzielna, uniezależniona od niego jako od właściciela.

Piotr Kuc jest doświadczonym managerem. Przedstawia się jako ekspert od budowania strategii i wzrostu przedsiębiorstw oraz zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo. Był związany z takimi firmami jak Coty, Eveline, Gerber, Brand New Galaxy, gdzie zajmował stanowiska zarządzające.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. listopad 2024 11:36