
Liczący 80 m kw. i urządzony w nieoczywistym stylu butik Kiehl’s w Galerii Krakowskiej zapewnia klientom wyjątkowy komfort zakupów, oparty na fachowym doradztwie ekspertów kosmetycznych. Design przestrzeni jest spójny z konceptem marki – czerwona cegła, wystrój w stylu lat 80. i ubrany w aptekarski fartuch Mr. Bones to charakterystyczne elementy sklepu.
Kiehl’s to kultowa amerykańska marka kosmetyków, która w swojej ofercie posiada produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Została założona przez rodzinę aptekarzy w 1851 roku i od tego czasu łączy wiedzę kosmetyczną, farmaceutyczną i zielarską z indywidualną obsługą klienta.
Kiehl’s w swojej polityce stawia na biodegradowalne opakowania, które można oddawać do punktów sprzedaży. Firma posiada swoje salony na całym świecie a w branży pielęgnacji wprowadziła przełomowe innowacje.