
Marka Armani Beauty na swój pierwszy w Europie pop-up wybrała warszawską galerię Westfield Arkadia. Uroczyste otwarcie Armani Power of Beauty odbyło się 5 czerwca i zgromadziło licznych gości.
Przestrzeń pop-upu prezentuje nowości marki, jej bestsellery, a także przykładowe looki, które można wykonać produktami z kolekcji Armani Beauty.
W dobrze produktów pomagają wizażystki (wśród nich Aleksanda Artychowska, national makeup artist Giorgio Armani na Polskę), do których można umówić się na wizytę, podczas której wykonany zostanie elegancki makijaż.
Podczas uroczystego otwarcia Armani Power of Beauty do świata marki zapraszała Marta Majcherek, brand business director Armani & Valentino HUB w L‘Oréal.
Wieczór uświetniła Rosalie, wokalistka nominowana do Fryderyków za debiut roku.
Pop-up Armani Power of Beauty w Westfield Arkadia będzie dostępny przez dziesięć dni – do 15 czerwca (w godzinach otwarcia galerii).