Kampanię #MatchYourFlow zrealizowano na Majorce. W zrealizowanym tam filmie poznajemy pięć kobiet. Każda z nich ma własną, wyjątkową historię, zainteresowania i temperament. Łączy je radość z przebywania razem oraz to, że są dla siebie źródłem inspiracji i wsparcia.
Drugą odsłoną kampanii jest video testimonial, w którym bohaterki zdradzają sekrety swojej codziennej pielęgnacji. Opowiadają, bez których kosmetyków Phlov nie wyobrażają sobie dbania o siebie.
– Każdy z nas ma bardzo indywidualne potrzeby jeśli chodzi o pielęgnację, a kosmetyki powinny jak najlepiej na nie odpowiadać. Przystępując do pracy nad marką Phlov chciałam stworzyć produkty, które będą wspierać skórę zgodnie z tym czego w danym momencie potrzebuje. Dlatego bardzo się cieszę, że w kampanii #MatchYourFlow podkreślamy ten istotny aspekt, że nasze kosmetyki są multizadaniowe, ale też przypominamy, że dbanie o siebie jest po prostu przyjemne – mówi Anna Lewandowska, dyrektor rozwoju marki Phlov.
W kampanii, obok Anny Lewandowskiej wystąpiły: Ola – pełna energii medalistka Mistrzostw Polski i Europy w karate, Katrin – inspirująca reprezentantka Polski i mistrzyni świata w karate, Marta – aktywna mama i współwłaścicielka marki odzieżowej oraz Kasia – zarażająca pozytywną energią wokalistka i producentka, zwyciężczyni konkursu na Phlov Girl, zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych.
Efekty kampanii zobaczymy na kanałach digitalowych (FB, IG, TikTok, youtube) oraz w kampanii display.