StoryEditor
Producenci
11.06.2019 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2019 i Perły Rynku FMCG 2019 rozdane - poznaj laureatów!

Uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniach Perły Rynku Kosmetycznego 2019 i Perły Rynku FMCG 2019 odbyło się we wtorek 11 czerwca w Hotelu Renaissance w Warszawie. Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca tytułów prasowych i portali biznesowych wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl

Badanie Perły Rynku Kosmetycznego odbyło się już po raz 14., w przypadku Pereł Rynku FMCG to 13. edycja. Podobnie jak w latach ubiegłych, celem projektu było wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Zwycięzców wskazało łącznie 50 ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Po raz pierwszy w historii projektu do grona jurorów dołączyli przedstawiciele sieci stacji paliw, które prowadzą sprzedaż detaliczną artykułów FMCG. Każdy z ekspertów przetestował wszystkie zgłoszone do badania produkty. Zgodnie z regulaminem, były to nowości (lub produkty, które przeszły istotną modyfikację) wprowadzone do sprzedaży między 1 marca 2018 roku a 1 marca 2019 roku.

Nowości ubiegające się o statuetkę Perła Rynku FMCG były posegregowane w 26 kategoriach, zaś nowości ubiegające się o statuetkę Perła Rynku Kosmetycznego – w 15 kategoriach. W tegorocznej edycji jurorzy przetestowali łącznie kilkaset produktów. Opinie na ich temat wyrazili w specjalnych ankietach. Oceniając produkty brali pod uwagę jakość, walory i wygląd produktów, a także potencjał sprzedażowy. Więcej o przebiegu badania opowiedziała Iwona Szwan, prezes Wydawnictwa Gospodarczego podczas uroczystości wręczenia statuetek: – Zarówno Perły Rynku FMCG, jak i Perły Rynku Kosmetycznego od kilkunastu lat wyłaniają najlepsze premiery rynkowe. Producentom i dystrybutorom wskazują, w które produkty warto inwestować, a sklepom, drogeriom i aptekom podpowiadają, które warto mieć na swoich półkach. Tak też się stało i tym razem.

- Grono 50 jurorów, składające się z przedstawicieli zarządów oraz managerów ds. zakupów osobiście przetestowało wszystkie zgłoszone do obu badań produkty – powiedziała Iwona Szwan. Podkreśliła znaczenie badania, którego celem jest wskazywanie detalistom produktów wartych uwzględnienia w ofercie sklepu bądź sieci. – Decydenci mieli za zadanie wskazać nie tylko te nowości, które najlepiej rotują w ich sieciach lub pozwalają uzyskiwać najwyższe marże, ale również ocenić potencjał tych nowości, których jeszcze nie mieli w swojej ofercie. Dodatkowo ocenie zostało poddane również wsparcie marketingowe, jakość, opakowanie oraz walory produktów – jednym słowem, jurorzy oceniali, w jakim stopniu testowane produkty wpisują się w trendy rynkowe, oraz czy mają szanse wpłynąć na wzrost przewagi konkurencyjnej sieci pod względem atrakcyjności asortymentu – opowiadała prezes Wydawnictwa Gospodarczego.

Uroczystość, która odbyła się w eleganckich wnętrzach hotelu Renaissance w Warszawie zgromadziła właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, dyrektorów marketingu, dyrektorów sprzedaży oraz brand managerów branży FMCG. Spotkanie poprowadził prezenter telewizyjny Tomasz Kammel. Po wręczeniu statuetek goście wzięli udział w nieoficjalnej części spotkania, której towarzyszył występ zespołu Dziubek Band. 

Więcej o projekcie na: www.perlyrynku.pl 

LISTA LAUREATÓW BADANIA PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2019

 

PIELĘGNACJA TWARZY - KREMY NA DZIEŃ, NA NOC I POD OCZY

złoto

Linia AA Bio Natural Vegan

Producent: Oceanic

srebro

Linia do pielęgnacji twarzy Duetus – minimalizm dla dwojga

Producent: Sylveco

brąz

Linia Kosmetyków Hydro Alga

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

 

PIELĘGNACJA TWARZY – INNOWACYJNE SKŁADNIKI

złoto

Wielofunkcyjny Krem ochronny do twarzy Nuev. Pielęgnuje i chroni przed smogiem.

Producent: KF Niccolum

Srebro ex aequo

Linia Lift4Skin Active Glycol

Producent: Oceanic

Srebro ex aequo

Krem odmładzający Bartos Apple Queen

Producent: Bartos Cosmetics

brąz

Linia przeciwzmarszczkowa Perfecta Botulux

Producent: Dax Cosmetics

 

PIELĘGNACJA TWARZY - SKONCENTROWANE FORMUŁY

złoto

Nanowirowy aerograf kosmetyczny Mediect z ampułką Lifting Serum

Producent: Mediect Germany

Srebro

Linia Sunew Essence+

Producent: Sunewmed+

Brąz ex aeuqo

Koncentrat nawilżający Hydro alga Booster

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Brąz ex aeuqo

Aktywne serum wzmacniające Naczynka Pro

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

 

PIELĘGNACJA TWARZY – MASKI

złoto

Maseczki do twarzy i ust z miodem Prreti

Dystrybutor: Blue Dot

srebro

Maski w płachcie Mitomo

Dystrybutor: Mitomo Polska

brąz

Wielofunkcyjna maseczka z włókien kapilarnych Mediect

Producent: Mediect Germany

PIELĘGNACJA JAMY USTNEJ

złoto

Szczoteczki do zębów dla dzieci z migającym minutnikiem Dr Scott

Producent: Hydrex Diagnostic

srebro

Organiczne pasty do zębów Azeta Bio bez fluoru dla niemowląt i dzieci

Dystrybutor: Mamy to my Agnieszka Stępień

brąz

Wykałaczki z nicią dentystyczną DenTek

Producent: Prestige Brands

KOSMETYKI DO CIAŁA

złoto

Seria kremów do rąk Hand Care Bogactwo 4 stron świata

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

srebro

Wygładzający balsam do ciała i dłoni Nuev. Pielęgnuje i chroni przed niklem.

Producent: KF Niccolum

brąz

Musy i kremy pod prysznic Nutka naturalnie polska

Producent: Madonis

 

DEZODORANTY I ANTYPERSPIRANTY

złoto

Sylveco naturalne dezodoranty do ciała: kwiatowy i ziołowy

Producent: Sylveco

srebro

Bartos Aloe Mag dezodorant magnezowy

Producent: Bartos Cosmetics

brąz

Linia Antyperspirantów STR8: Invisible Force, Protect Xtreme, Heat Resist, Fresh Recharge

Producent: Sarantis Polska

 

KOSMETYKI DO WŁOSÓW

złoto

Suche szampony Batiste Tempt i Wildflower

Dystrybutor: Ocean Trade

srebro

Linia szamponów peelingujących Push up your hair

Producent: Cosmoderma Laboratorium Kosmetyczne

Brąz

Szampony Nutka naturalnie polska

Producent: Madonis

KOSMETYKI MAKIJAŻOWE

złoto

Potrójna paleta rozświetlająca do twarzy – Golden Rose Highlighter Baked Trio Palette

Producent: Golden Rose

srebro

Pielęgnacyjne Shimmery do ust

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

brąz

Podkład rewitalizujący Praline z wyciągiem kawioru Hean

Producent: Hean Fabryka Kosmetyków

 

PRODUKTY DLA DZIECI

złoto

Hipoalergiczne mleczko do ciała dla dzieci OnlyBio

Producent: Laboratorium Naturella

srebro

Szczoteczki do zębów dla dzieci z migającym minutnikiem Dr Scott

Producent: Hydrex Diagnostic

brąz

Winter Care Zimowy krem ochronny dla dzieci

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

 

PRODUKTY CERTYFIKOWANE

złoto

Linia Kosmetyków OnlyBio

Producent: Laboratorium Naturella

srebro ex aeuqo

Podpaski ekologiczne z paskiem anionowym na dzień Gentle Day

Dytrybutor: AAAA Europe Distribution, Gentle Day

srebro ex aeuqo

Ultranawilżające kremy do twarzy na dzień i na noc OnlyBio

Producent: Laboratorium Naturella

Brąz

Olejki w spray utrwalające opaleniznę Alphanova Sun

Dystrybutor: Eco and More

 

KOSMETYKI W TRENDZIE EKO

brąz

Linia produktów do pielęgnacji włosów Cameleo Natural

Producent: Delia Cosmetics

srebro

Linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała ALOESOVE

Producent: Sylveco

złoto

Linia kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała Tuva Siberica

Dystrybutor: Eurus

 

INNOWACJA ROKU - PIELĘGNACJA TWARZY

złoto

Linia Kosmetyków Equilibra Aktywny Węgiel – Naturalna Czystość

Dystrybutor: APS Import-Export

srebro

Odżywczy krem ochronny Nuev. Trzeci poziom ochrony przed alergią kontaktową

Producent: KF Niccolum

brąz

Linia Sunew Essence+

Producent: Sunewmed+

 

INNOWACJA ROKU

złoto

Pielęgnacyjne Shimmery do ust

Producent: Laboratorium Kosmetyczne Floslek

srebro

Innowacyjne opakowania wód perfumowanych Chatler 30 ml, przystosowane dla osób niewidomych

Producent: Chatler Parfume

brąz

Wykałaczki z nicią dentystyczną DenTek

Producent: Prestige Brands

NAJBARDZIEJ PERSPEKTYWICZNY DEBIUT

złoto

Linia Kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała Tuva Sibericaa

Dystrybutor: Eurus

srebro

Maski w płachcie Mitomo

Dystrybutor: Mitomo Polska

brąz

Linia Kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała Flora Siberica

Dystrybutor: Eurus

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LISTA LAUREATÓW BADANIA PERŁY RYNKU FMCG 2019

SOKI, WODY I NAPOJE

złoto    

Naturalne wody mineralne Muszynianka

Producent: Spółdzielnia Pracy Muszynianka

srebro

Linia soków Cold Press Hybrid, Sportfood

Producent: Sportfood

brąz

Linia smoothie BeRaw

Producent: Purella

                   

ŻELKI I PIANKI

złoto    

nimm2 Śmiejżelki Happies

Dystrybutor: Storck

srebro

Linia Żelki jak SMOK

Producent: Wawel

brąz

Żelki Akuku! Zdrowocki

Producent: Colian

 

WAFLE I BATONY

złoto    

Knoppers Baton Orzechowy

Producent: Storck

srebro

Batony owocowe Bakalland BA! 100% natury

Producent: Bakalland

brąz

Linia batonów czekoladowych Wanted

Producent: ETi European Food Industries

 

TABLICZKI CZEKOLADOWE

złoto    

Linia BA!rdzo bakaliowych tabliczek

Producent: Bakalland

Srebro

Linia czekolad Terravita 250 g

Producent: Terravita

brąz

Czekolada energetyczna Choco Coffe

Producent: Adikam

 

CZEKOLADOWE PRZEKĄSKI

złoto    

Bakal Sweet Migdały w czekoladzie 30 g, Orzechy arachidowe smażone, solone w czekoladzie mlecznej 30 g

Producent: Atlanta Poland

srebro

Linia tabliczek Chocola!

Producent: Terravita

brąz

Linia Choco Cups: Peanut Cream & Peanuts, Raspberry

Producent: Millano Group

 

SŁODKIE PRZEKĄSKI

złoto    

Mini Biszkopty Andante

Producent: I.D.C. Polonia

srebro

Linia Probiotic Cookie BeRAW

Producent: Purella

brąz

Orzechowy Superkruchy 1 kg

Producent: Wawel

SŁONE PRZEKĄSKI

złoto    

Bakalland Orzechy lekko solone

Producent: Bakalland

srebro

Linia Skorporów Mamut

Producent: Mamut Polska

Brąz

Linia Wypasionych paluszków serowych

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

 

BAKALIE I PRZEKĄSKI BAKALIOWE

złoto    

Linia bakalii Bakalland Chwyć i Jedz

Producent: Bakalland

srebro

Linia krążków owocowo-orzechowych Porcja Dobra

Producent: Pure Life                                              

brąz ex aequo

Jackfruit suszony Helio Natura

Producent: Helio

brąz ex aequo

Linia Bakal Soft

Producent: Atlanta Poland

 

PRZEKĄSKI FIT

złoto    

Batony BeRaw Protein 30%

Producent: Purella

srebro

Owoc Morwy Białej

Producent: Witpak

brąz

Dwupaki przekąsek owocowo-orzechowych Porcja Dobra

Producent: Pure Life

 

PRODUKTY DIETETYCZNE

złoto    

Mleko wydojone bez laktozy spożywcze 1 l

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

srebro

Kulki owocowo-orzechowe, Porcja Dobra

Producent: Pure Life

brąz

Chipsy warzywne Enjoy: Sól morska, papryka, zioła

Producent: Kühne Polska

 

PRODUKTY EKO, BIO, VEGE

złoto    

Linia produktów ekologicznych BIO

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

srebro

Linia Bakalland BIO

Producent: Bakalland

brąz

Owocowe listki Porcja Dobra

Producent: Pure Life

 

SOSY MOKRE, PRZYPRAWY I MARYNATY

złoto    

Sosy Mosso Impresje

Producent: Mosso Kewpie Poland

srebro

Linia sosów Kühne 250 ml: Chiński, Barbecue, Salsa i Coctail

Importer: Kühne Polska

brąz

Sosy sojowe Mr. Ming

Producent: Campiό Food

 

DANIA GOTOWE

złoto    

Sportowe dania zbilansowane Sportfood

Producent: Sportfood

srebro

Linia Medalionów drobiowych

Producent: SuperDrob

brąz

Zupa Profi Barszcz Czerwony

Producent: Profi

 

PIWA I MIXY PIWNE

złoto    

Nowa identyfikacja wizualna i nowy wariant Somersby Mango & Lime

Dystrybutor: Carlsberg Polska

Srebro

Łomża Radler 0,0% o smaku grejpfrutowym

Producent: Van Pur

brąz

Łomża Pszeniczne 0,0%

Producent: Van Pur

 

PRODUKTY ŚNIADANIOWE

złoto    

Hochland Kanapkowy Mini

Producent: Hochland Polska

srebro

Parówki z szynki Stówki

Producent: Sokołów

brąz

Serek śmietankowy Wypasiony

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita


PRODUKTY SYPKIE

złoto    

Moreso linia Domowe Wypieki: Mak mielony, Tarte orzechy włoskie, tarte orzechy laskowe, tarte migdały naturalne

Producent: Ros-Sweet

srebro

Delecta Z Serca Natury babeczki dyniowe

Producent: Bakalland

brąz

Paniery roślinne Mamut

Producent: Mamut Polska

 

SERY

złoto    

Linia Zakopiańskie Specjały

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

srebro

Hochland Burger&Toast

Producent: Hochland Polska

brąz

Ser Polski z dziurami

Producent: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

 

PRZETWORY WARZYWNO-OWOCOWE

złoto    

MUSY Jednoskładnikowe Natturelly

Producent: Pronpal

srebro

Z gruntu dobre Hummusy Premium

Producent: Sokołów

brąz

Mleczko kokosowe Mr Ming

Producent: Campiό Food

 

MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE

złoto    

Linia Kurczak Sielski

Producent: SuperDrob

srebro

Linia wędlin Kukuryku Premium

Producent: Dobrowolscy

brąz

Szynka Szwejka

Producent: Sokołów

 

PASZTETY I KONSERWY

złoto    

Pasztety Dworskie Profi

Producent: Profi

brąz

Pasztecik z królikiem Żarłaki 110 g

Producent: Konspol-Holding

srebro

Wieprzowina z galaretką bez konserwantów 300 g

Producent: Sokołów

 

ŻYWNOŚĆ DLA DZIECI

złoto    

Kabanoski Sokoliki z dodatkiem indyka 75 g i z dodatkiem cielęciny 75 g

Producent: Sokołów

srebro

Kostki z niespodzianką Porcja Dobra

Producent: Pure Life

brąz

Delecta Z Serca Natury Kisiele OK Kids

Producent: Bakalland

 

KARMY DLA ZWIERZĄT

złoto    

Karmy Suche PET+

Producent: Dibaq Polska

srebro

Karma mokra dla kotów Vitakraft Poesie Deli Sauce

Producent: Vitakraft

brąz ex aeuqo

Karma mokra Teo bogata w wołowinę dla dorosłych psów 1250 g

Producent: Pupil Foods

brąz ex aeuqo

Karma pełnoporcjowa dla królików Menu 500 g

Producent: Vitakraft

 

PRZEKĄSKI DLA ZWIERZĄT

złoto    

Przysmaki dla Zwierząt PET+

Producent: Dibaq Polska

srebro

Przysmak dla psa Noshies indyk 90 g

Producent: Vitakraft

brąz

Przysmak dla kota Crispy Crunch kaczka & aronia 60 g

Producent: Vitakraft

 

FIT INNOWACJA

złoto    

Linia Smoothie BeRaw

Producent: Purella

srebro

Musy Jednoskładnikowe Natturelly

Producent: Pronpal

brąz

Linia BeRAW Probiotic Cookie

Producent: Purella Food

 

INNOWACJA SPOŻYWCZA

złoto    

Linia BA!rdzo Bakaliowych tabliczek

Producent: Bakalland

srebro

Kostki z niespodzianką Porcja Dobra

Producent: Pure Life

brąz

Linia Kurczak Sielski

Producent: SuperDrob

 

PRODUKTY W STREFIE KASY

złoto    

TADAM Klej do butów

Producent: Bripox

srebro

Cygaretki Supremo X Original Filter '20 i Supremo X Blue Filter '20

Producent: Tobacco Trading International Poland

brąz

Aromaty do tworzenia własnych liquidów Premix Selfie liquid

Producent: Promotorzy Trading

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.11.2024 15:24
Perfumy Divorce szejkini Mahry, córki władcy Dubaju – debiut na scenie beauty i walka o prawa kobiet w tle
Szejkini Mahra, córka emira Dubaju, ze swoimi perfumami, które nazwała Divorce - Rozwódfot. Instagram @mahram1.official

Szejkini Mahra, jedna z córek emira Dubaju, wypuściła na rynek własną markę perfum. Pierwsza kolekcja nosi nazwę „Divorce”, co nawiązuje do jej rozwodu ogłoszonego w spektakularnej formie. Mahra przełamuje wiele kulturowych tabu. Ogłasza, że jej kolekcja została stworzona zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, w myśl zasady prawdziwej równości płci.

W lipcu tego roku świat obiegła informacja, że córka władcy Dubaju oraz wiceprezydenta i premiera Zjednoczonych Emiratów Arabskich – szejkini Mahra bint Mohammed bin Rashid Al Maktoum, ogłasza rozwód ze swoim ówczesnym mężem – szejkiem Mana bin Mohammed bin Rashid bin Mana Al Maktoum, po niespełna roku od momentu zawarcia małżeństwa i zaledwie dwóch miesiącach od momentu narodzin pierwszego dziecka pary. Szejkini przekazuje tę informację szejkowi za pośrednictwem … Instagrama, a sama wiadomość ma co najmniej dwuznaczny wydźwięk. „Skandal w Dubaju”, „Trzęsienie ziemi w Dubaju”, „Afera w rodzinie emira Dubaju” grzmią światowe media, w tym polskie.

Już we wrześniu, na podwalinach  „skandalu” dowiadujemy się o debiucie szejkini na scenie Beauty i wypuszczeniu na rynek jej nowej marki perfum – Mahra M1. Pierwsza kolekcja nosi nazwę Divorce (pol. Rozwód) i nawiązuje tym samym bezpośrednio do zakończenia krótkotrwałego małżeństwa.

Okoliczności powstania nowych perfum szejkini Mahry zaskakują. Podczas gdy już sama informacja o rozwodzie w tak szybkim czasie dzielącym dwa wydawać by się mogło przełomowe momenty w życiu młodej pary mogła okazać się szokująca, to biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że cała sytuacja rozgrywa się w środowisku wciąż uchodzącym za konserwatywne, ceniące sobie prywatność i dotyczy jednej z córek emira Dubaju – Mohammeda ibn Rashida Al Maktouma – wielkiego mocarza, jednego z najbogatszych ludzi na świecie, wszystko to było kolejnym powodem do wywołania poruszenia wśród opinii publicznej.

To co okazało się  najbardziej szokujące, a wręcz bezprecedensowe w środowisku rządzących światem arabskim, to okoliczności w jakich nastąpiło ogłoszenie samego rozwodu, a zwłaszcza forma użytej komunikacji. Rozwód został ogłoszony przez samą szejkinie poprzez, tzw. potrójny „talak/talaq”, czyli formułę trzykrotnego wypowiedzenia „rozwodzę się z tobą” (w prawie islamu formule wypowiadanej z inicjatywy i zarezerwowanej dla mężczyzn, po wypowiedzeniu której to następuje natychmiastowy rozwód między małżonkami), dodatkowo postanowiła ona wykorzystać do komunikacji media społecznościowe. Wraz z szejkiem o zakończeniu jego własnego małżeństwa dowiaduje się jednocześnie cały świat, a sama wiadomość brzmi:

„Drogi mężu, zważywszy na to, że jesteś w tej chwili zajęty innym towarzystwem, ogłaszam niniejszym nasz rozwód. Rozwodzę się z tobą, rozwodzę się z tobą, rozwodzę się z tobą. Dbaj o siebie. Twoja ex-żona”.

Powstanie swojej nowej marki – Mahra M1 – szejkini Dubaju ogłasza także za pośrednictwem Instagrama. Pojawiają się pierwsze materiały promocyjne zapowiadające linię produktów nowej marki o nazwie „Divorce”. W zwiastunie spotu promocyjnego marki widzimy kruszące się szkło, czarne róże i czarną panterę. Komentarze w mediach społecznościowych są bardzo przychylne, utrzymane w pozytywnym, wręcz dopingującym tonie.

Co ciekawe, w oficjalnym oświadczeniu towarzyszącym wypuszczeniu na rynek linii „Divorce”, Mahra zapowieda, że cała kolekcja stworzona została zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, w myśl zasady "prawdziwej równości płci".

Jeśli chodzi o centralny produkt kolekcji – perfumy – zamknięte są one w czarnym, matowym flakonie z białymi napisami i opisane jako „świeże i urzekające’” Mają „ucieleśniać pewność siebie i nowy początek” i być idealnym wyborem dla tych, którzy „cenią sobie elegancję i zmianę’” Cena za flakon to tysiąc dirhamów, czyli ponad tysiąc złotych.

Oprócz perfum, w skład nowej linii produktów marki wchodzą również: Spray do Włosów i Ciała (cena: ponad 650 zł) i Puder Rozświetlający (cena: ponad 750 zł). W przypadku tych trzech produktów istnieje możliwość wysyłki międzynarodowej.

Zastanawiać może brak dokładniejszych informacji na temat  głównych nut zapachowych „Divorce”. Również informacje dotyczące pojedynczych produktów są raczej okrojone. Natomiast możliwość zakupu tych trzech produktów w sklepie internetowym marki już ruszyła i dostępna jest od końca września, czyli krótko po opublikowaniu pierwszego spotu promującego kolekcję.

Może to być jednak zabieg symboliczny i zamierzony. Główna uwaga ma być skupiona nie na samych produktach, ale na okolicznościach i głębszej idei jaka towarzyszyć miała ich powstaniu.

Warto przypomnieć, że szejkini Mahra jest głęboko zaangażowana we wszelkiego rodzaju działania charytatywne i humanitarne. Aktywnie uczestniczy w inicjatywach skupiających się na edukacji, opiece zdrowotnej i opiece społecznej, a jej działalność filantropijna wykracza poza Zjednoczone Emiraty Arabskie i dociera do potrzebujących społeczności w różnych częściach świata. Szejkini jest zagorzałą obrończynią praw kobiet i zwolenniczką wzmacniania pozycji kobiet poprzez edukację i przedsiębiorczość.

Marta Krawczyk

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.11.2024 11:34
Dr. Miele Cosmed Group S.A. z silnym wzrostem finansowym w trzecim kwartale 2024 roku
Dr. Miele Cosmed Group S.A.

Dr. Miele Cosmed Group S.A. osiągnęła imponujące wyniki finansowe za trzy kwartały 2024 roku, z przychodami przekraczającymi 368 milionów zł i znaczącym wzrostem EBITDA. Sukces ten wspiera dynamiczny rozwój marki na rynku krajowym i zagranicznym.

Zgodnie z opublikowanym raportem finansowym za pierwsze trzy kwartały 2024 roku, Dr. Miele Cosmed Group S.A. odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 368 milionów zł, co stanowi wzrost o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wzrost ten jest efektem strategicznych działań spółki, skoncentrowanych na rozwoju marek własnych oraz ekspansji na nowe rynki eksportowe, w tym niemiecki.

EBITDA spółki za trzy kwartały wyniosła niemal 48 milionów zł, co oznacza wzrost o 56 proc. rok do roku. Zarząd firmy wyznaczył cel osiągnięcia 60 milionów zł EBITDA do końca roku, a zrealizowane wyniki pozwalają wierzyć, że założenie to jest w pełni osiągalne. Osiągnięcia te umożliwiły także inwestycje w nowoczesny park maszynowy, gdzie 13 milionów zł przeznaczono na zakup robotów pakujących i stawiaczy butelek, a łączna kwota inwestycji w pierwszych dziewięciu miesiącach roku przekroczyła 18 milionów zł.

Sukcesy finansowe przyczyniły się również do wzrostu wartości akcji Dr. Miele Cosmed Group S.A. W trzecim kwartale spółka zrealizowała wypłatę dywidendy o łącznej wartości 7,8 milionów zł, co podkreśla jej stabilność finansową. Prezeska Magdalena Miele zaznaczyła również, że spółka zyskała uznanie w zakresie działań zrównoważonego rozwoju, zdobywając miano lidera w badaniu Świadomości Klimatycznej Spółek.

Czytaj także: Dr. Miele Cosmed Group zawiera umowę znaczącą z Rossmannem

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2024 18:33